اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی:

سلامت فکری و مالی در پروژه‌های عمرانی اصلی مهم است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: در حوزه معاونت عمرانی دانشگاه آزاد، سلامت فکری و مالی اصل است و باید در این حوزه از ناظرین کارآزموده، صالح و سالم بهره‌مند شد.

سلامت فکری و مالی در پروژه‌های عمرانی اصلی مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز کمیته عمرانی منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور با حضور رئیس، دبیر و معاونین عمرانی این منطقه در واحد گچساران به منظور بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی برگزار شد.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی در بین معاونین عمرانی منطقه 16 این دانشگاه گفت: حوزه عمرانی یکی از مهم‌ترین ارکان و زیربنایی‌ترین فعالیت‌های دانشگاه است و اگر در این حوزه دقت نظر نشود، آسیب‌های جدی به دانشگاه وارد می‌شود که شاید قابل جبران نباشد.

ایروان مسعودی‌اصل خاطرنشان کرد: در مورد جانمایی پروژه‌های عمرانی باید دقت خاصی شود و در این طرح‌ها، جانمایی‌ها بر اساس توسعه منطقه‌ای در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: وقتی طرح‌های عمرانی دانشگاه در مکانی شروع به فعالیت می‌کند، توسعه و پیشرفت در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، عمرانی و .... ایجاد می‌کند.

مسعودی‌اصل افزود: در حوزه معاونت عمرانی سلامت فکری و مالی اصل است و باید در این حوزه از ناظرین کارآزموده، صالح و سالم بهره‌مند شد.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور به انجام کارها بر طبق قانون تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت حوزه عمرانی در عقد قراردادها با امور حقوقی واحد و سازمان مرکزی هماهنگی لازم انجام شود.

مسعودی‌اصل اذعان داشت: پروژه‌های نیمه تمام را با کیفیت پایان دهیم تا دغدغه‌های فکری کم شود و لغزش‌ها به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: با انتخاب مسئول و دبیر شورای عمرانی منطقه 16 تجربیات معاونین عمرانی به خوبی منتقل می‌شود و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

دبیر منطقه 16 نیز در این آیین گفت: در حوزه عمرانی باید طوری کار کنیم که یک بنای ماندگار بر جا بماند و اگر این نگاه را نداشته باشیم بسیاری از مشکلات در سازه‌ها ایجاد می‌شود که موجب اتلاف انرژی خواهد شد.

جمال‌الدین الونی تأکید کرد: مهم‌ترین بخش فعالیت عمرانی بهره‌برداری از آن است و ما در منطقه تلاش کرده‌ایم تا پروژه‌های نیمه تمام پایان پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد گچساران در جمع معاونین عمرانی منطقه 16 خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته به اندازه چهار سال هزینه و فعالیت عمرانی انجام گرفته و پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده‌اند.

سید یعقوب زراعت‌کیش تصریح کرد: مسجد دانشگاه، ساختمان علوم پایه، آزمایشگاه مرکزی، محوطه‌سازی دانشکده علوم انسانی، کتابخانه و ورودی سایت دانشگاهی آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: تمامی سایت 60 هکتاری دانشگاه به سیستم آبیاری قطره‌ای و تحت فشار برای فضای سبز این مجموعه تجهیز شده است.

گفتنی است، در پایان با رأی‌گیری حاصله، مهندس علی‌رضا کیانی به عنوان مسئول و مهندس محمدرضا حسین‌زاده به عنوان دبیر شورای عمرانی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول