اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیاسر:

اجلاس تهران خون تازه‌ای به «نم» بخشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه نیاسر کاشان گفت: برگزاری اجلاس تهران خون و روح تازه‌ای به جنبش عدم‌تعهد بخشید.

اجلاس تهران خون تازه‌ای به «نم» بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام حسن مطهریان یکشنبه شب در شورای اداری شهرستان کاشان اظهار داشت: آنچه که شهید رجایی را از زندگی دست‌فروشی به جایگاه و مسئولیت ریاست جمهوری رساند  و بین مردم محبوب و جاودانه ساخت عشق او به امام راحل و تبعیت بی‌چون و چرا از ایشان بود.

وی با استناد به روایتی، شهادت را ویژه خواص و دری از در‌های بهشت دانست و خاطرنشان کرد: مسئولیت ریاست و مدیریت بر مجموعه‌های کوچک و بزرگ کشور پاداش حقیقی رجایی نبود بلکه رسیدن به جایگاه رفیع شهادت پاداش اخروی بود که خداوند برای این مرد بزرگ در نظر گرفت.

امام جمعه نیاسر در ادامه با اشاره به موفقیت اجلاس عدم‌تعهد در ایران این اجلاس را مایه تجدید حیات و اعتبار مضاعف جنبش عدم‌تعهد قلمداد کرد.

مطهریان تصریح کرد: موفقیت مسئولان و دولت‌مردان در برگزاری اجلاس شانزدهم ناشی از مبتنی بودن اقدامات آنان بر اساس ایمان، اسلام، قرآن و ولایت‌محوری است.

این مسئول با تأکید بر تلاش استکبار و صهیونیسم در کم‌اثر نشان دادن دستاوردهای اجلاس غیرمتعهدها متذکر شد: دشمنان به هیچ وجه انتظار نداشتند این اجلاس با موفقیت برگزار شود و همانگونه که خود نیز اذعان داشتند در برابر عظمت ملت ایران شکست خوردند.

به گفته وی، پیروزی نظام و ملت سرافراز ایران به برکت خون شهدا، اخلاص، تقوا و پایمردی همه مردم و مسئولان در پیروی از ولایت، اسلام و قرآن است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول