اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

رجایی و باهنر همواره در مسیر ولایت گام برمی‌داشتند

خبرگزاری فارس: شهیدان رجایی و باهنر از این جهت مورد احترام مردم بودند که در مسیر ولایت مطلقه فقیه گام برمی‌داشتند.

رجایی و باهنر همواره در مسیر ولایت گام برمی‌داشتند

حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه استقرار دولت اسلامی از یادگارهای ارزشمند امام راحل و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اقتدار و عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون دلیری‌ها و جانبازی‌های تمام جان‌ بر کفانی است که در روز‌های سخت از انقلاب و آرمان‌های آن پاسداری کردند.

امام جمعه شهرستان آوج با بیان اینکه تشکیل نهادی برخاسته از بطن مردم و مبتنی بر آموزه‌های متعالی اسلام از آرزو‌ها و نیایش‌های دیرینه بزرگان و پیشوایان دینی بوده، افزود: امروز در سایه ولایت فقیه و در پناه قرآن کریم این خواسته تحقق عینی یافته است.

وی با اشاره به اینکه دولت اسلامی همواره عزت‌دهنده به مسلمانان است، تصریح کرد: مدیریت راهبردی امام خمینی (ره) در تشکیل نهاد دولت، امروز چشم استکبار و بیگانگان را کور کرده و آنان را در آستانه سقوط و اضمحلال بسیار بزرگی قرار داده است که بحران‌های مالی و 99 درصدی غرب نیز همین زنگ خطر را به صدا درآورده است.

امام جمعه شهرستان آوج ادامه داد: امروز منافقان و کفار از عزت جاودانه مسلمانان هراسیده و درصدد ضربه به آبروی مسلمانان هستند.

هاشمی با بیان اینکه دین مبین اسلام آزادی و آزادگی را به سراسر کشور‌ها و ملت‌های دنیا منتقل می‌کند، افزود: اجرای عدالت و پایبندی به اصول آرمانی شرط بقا و استمرار حرکت دولت‌مردان است.

وی با اشاره به تلاش‌های عناصر ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور در تخریب روحیه تلاش‌گری و خدمت‌گزاری دولتمردان عنوان کرد: این هجمه‌ها نشانگر این است که دولت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی توانسته‌‌اند در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی اسلامی گام برداشته و به رسوایی و نابودی تمام دشمنان و کفار سنگ‌دل اسلام بپردازند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به سجایای اخلاقی و دینی شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: این دو شهید بزرگوار در طول حیات مبارک خویش و در زمان تصدی بر پست خدمت‌گزاری به مردم هیچ‌گاه دچار غرور و هوس نشده و همواره در صراط ولایت فقیه گام بر می‌داشتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول