اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:‌

رجایی و باهنر مدیریت اسلامی ـ ایرانی را ‌تبیین کردند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت:‌ شهیدان رجایی و باهنر به معنای واقعی مدیران انقلابی و اسلامی بودند به طوری که توانستند مدیریت اسلامی ایرانی را در کشورمان تبیین کنند.

رجایی و باهنر مدیریت اسلامی ـ ایرانی را ‌تبیین کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‎برداری پروژه شبکه توزیع داخلی گاز شهرک صنعتی کردکوی اظهار داشت: در هفته دولت امسال 829 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 111 میلیارد ریال آماده بهره‎برداری و کلنگ‎زنی شده است.

وی اضافه کرد: بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‎ها بیانگر عزم جدی مدیران برای تامین زیرساخت‎ها و نیازهای مردم است.

استاندار گلستان گفت: در همه بخش‎ها اقدامات خوبی صورت گرفته که امید است این خدمات صادقانه و بی‎منت به مردم از سوی مسئولان تداوم یابد.

قناعت همچنین با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در عرصه مدیریت انقلابی و اسلامی از جایگاه ویژه‎ای برخوردار بودند اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار به معنای واقعی مدیران انقلابی و اسلامی بودند به طوری که توانستند مدیریت اسلامی ایرانی را در کشورمان تبیین کنند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با توجه به مدت کم خدمتشان نخستین سفر استانی را انجام دادند و بعد از آن در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری سفرهای استانی شکل گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز در مراسم گفت: اعتبار هزینه شده از سوی این شرکت برای بهره‎برداری از این پروژه از منابع داخلی، 2 میلیارد و 70 میلیون ریال بوده است.

نیما بیرودیان افزود: ظرفیت این پروژه 8 هزار و 500 مترمکعب در ساعت بوده و حجم خاکبرداری آن 9 هزار و 500 مترمکعب و 5 هزار و 500 متر لوله‎گذاری فلزی و پلی‎اتیلن انجام شده است.

در شهرستان کردکوی همچنین عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی شبکه جمع‎آوری فاضلاب، حفاری چاه آب و بیس و آسفالت همزمان با حضور استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‎های شهرستان کردکوی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 37 طرح عمرانی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد و گفت: میزان سرمایه‎گذاری انجام شده برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این تعداد طرح عمرانی 65 میلیارد و 222 میلیون ریال بوده است.

به گفته وی از مجموع این تعداد طرح 17 طرح عمرانی با سرمایه‎گذاری 24 میلیارد و 957 میلیون ریال به بهره‎برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی 20 طرح عمرانی با اعتبار 40 میلیارد و 265 میلیون ریال نیز در هفته گرامیداشت دولت آغاز می‎شود.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم شهرستان‎های غرب استان و مدیران دستگاه‎های اجرایی، پروژه شبکه توزیع داخلی گاز شهرک صنعتی کردکوی به بهره‎برداری رسید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول