اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

رمز ماندگاری دولت شهید رجایی خدمت به مردم بود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: خصوصیات دولت شهید رجایی و علل ماندگاری آن در خدمت خدا بودن و خدمتگزاری برای مردم بود که موجب ماندگاری آن در طول تاریخ شده است.

رمز ماندگاری دولت شهید رجایی خدمت به مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین زارع صبح امروز در همایش تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان دیلم افزود: خدمتگزاری خالصانه و همراه با اخلاص موجب ماندگاری خواهد شد.

وی با اشاره به حجم گسترده حملات دشمنان در تبلیغات گسترده علیه دولت خدمتگزار بیان داشت: مقام معظم رهبری این دولت را دولتی خدمتگزار و پرتلاش معرفی کرد که با روحیه استکبارستیزی، ساده‌زیستی و خدمت همچنان به تلاش مشغول است و ما باید قدر این خدمتگزاری را بدانیم و از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

زارع در جمع مسئولان و کارکنان نمونه دستگاه‌های دولتی شهرستان دیلم افزود: ویژگی‌های دولت شهید رجایی و علل ماندگاری آن در خدمت خدا بودن و خدمتگزاری برای مردم بود که موجب ماندگاری آن در طول تاریخ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: خصوصیات دولت شهید رجایی و علل ماندگاری آن در خدمت خدا بودن و خدمتگزاری برای مردم بود که موجب ماندگاری آن در طول تاریخ شده است.

در این مراسم شبکه بهداشت و درمان دیلم به‌عنوان دستگاه نمونه شهرستان، اداره منابع طبیعی به‌عنوان واحد عملیاتی نمونه، اصغر کشوریان به‌عنوان کارشناس نمونه، عبدالحسین ناصری به‌عنوان مدیر اجرایی نمونه در جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.

آذین صبوری و احمد ایماندوست از ستاد شبکه بهداشت، فاطمه معبد از مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) و زینب خلیفه لیراوی از بیمارستان بقیةالله به عنوان کارمندان نمونه مجموعه بهداشت و درمان شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

این برنامه به نام جشنواره شهید رجایی هر ساله در هفته دولت برگزار می‌شود و بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌ها و امتیازاتی که هر دستگاه بر اساس معیارهای تخصصی و عمومی به دست می‌آورد، توسط گروه ارزیابی در فرمانداری شهرستان، ادارات و مدیران برتر شهرستانی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول