اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسئولیت‌پذیری رجایی و باهنر دغدغه مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان هفته دولت را برای تمام مسئولان پر معنا خواند و گفت: مسئولیت‌پذیری شهیدان رجایی و باهنر باید الگو و دغدغه مسئولان باشد.

مسئولیت‌پذیری رجایی و باهنر دغدغه مسئولان باشد

  به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در همایش پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و 257 کارمند شهید گیلان اظهار کرد: مدیران باید تلاش کنند روح بسیجی در اداره‌های گیلان حاکم شود.

وی از تلاش‌های سعادتی استاندار گیلان قدردانی کرد و افزود: سعادتی استاندار بسیجی و مخلص است و به صورت شبانه روزی برای پیشرفت استان تلاش می‌کند.

محمدی خواستار الگو گرفتن مسئولان از سعادتی برای خدمت به مردم شد و تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف می‌تواند منشا برکات بسیار و خروجی مناسب باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان هفته دولت را برای تمام مسئولان پر معنا خواند و ابراز کرد: مسئولیت‌پذیری شهیدان رجایی و باهنر باید الگو و دغدغه مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه اگر تمام مدیران احساس مسئولیت کنند کار انجام نشده بر زمین نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر ارزش‌ها را در بدو انقلاب وارد اداره‌ها کردند و طمع شیرین خدمت در دولت اسلامی را به مردم چشاندند.

محمدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری به مسئولان مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید با آمریکا بجنگید به مردم خدمت کنید، اشاره کرد و گفت: اگر به ملت خدمت کنیم مردم تکلیف خود را با آمریکا روشن می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بر تلاش مدیران در خدمت به مردم تاکید کرد و یادآور شد: خدمت مسئولان باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی در پایان برای سعادتی استاندار گیلان در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت کرد و گفت: سعادتی نیروی ارزشی، بسیجی و با صداقت است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول