اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امامان جمعه شهرهای سوادکوه مطرح کردند:

اجلاس غیرمتعهدها حاوی دستاوردهای عظیمی برای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سه شهر سوادکوه مازندران با اشاره به برگزاری موفق اجلاس سران غیر متعهدها در ایران، آن را حامل دستاوردهای عظیمی برای ایران دانستند.

اجلاس غیرمتعهدها حاوی دستاوردهای عظیمی برای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، امام جمعه موقت شیرگاه با بیان اینکه اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران دستاوردهای عظیمی برای ایران اسلامی داشت، گفت: اجلاس غیرمتعهدها در ایران با موفقیت به انجام رسید.

حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر با اشاره به وجود شفاعت در قرآن به رد نظرات وهابیون توسط علمای شیعه و سنی پرداخت و گفت: انبیا، ائمه، علما و شهدا از شفاعت‌کنندگان در قرآن هستند.

امام جمعه موقت شیرگاه با اشاره به برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهد در ایران و انعکاس جهانی آن گفت: از برنامه‌ریزی صدا و سیما و دولت در برگزاری این اجلاس مهم تقدیر می‌کنیم.

وی به تلاش‌های رژیم صهیونیستی و امریکا برای جلوگیری از برگزاری باشکوه این اجلاس در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها، دستاوردهای عظیمی برای ایران داشت.

ذاکری‌خطیر افزود: قدرت نظام اسلامی و ملت ایران و مدیریت امام گونه مقام معظم رهبری در امنیت و اقتدار نظام اسلامی به جهانیان ثابت شد.

وی به حضور سران سه قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در کنار مقام معظم رهبری در این اجلاس اشاره و خاطرنشان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری نشان داد که نظام اسلامی مقتدرتر از همیشه به پیش می‌رود.

خطیب جمعه شیرگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: راز ماندگاری شهید رجایی در تبعیت از ولی‌فقیه بود.

* امام جمعه پل سفید: مواضع مقام معظم رهبری در اجلاس غیر متعهدها شجاعانه بود

امام جمعه پل سفید با اشاره به صفات مومنین در نهج البلاغه، گفت: صبر در مصیبت‌هایی مانند از دست دادن جوان و اموال در نهج‌البلاغه سفارش شده است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله قدوسی توسط منافقین، گفت: منافقین ضربات هولناکی بر پیکره انقلاب اسلامی وارد کرده‌اند.

وی به رحلت آیت‌الله بروجردی اشاره و خاطرنشان کرد: علما همواره در مسیر اجرایی کردن دستورات الهی و راه رسول خدا و ائمه حرکت کرده‌اند.

قربانی به تلاش رئیس علی دلواری در جنوب کشور اشاره کرد و افزود: قیام رئیس علی دلواری در بوشهر ضربه سختی را به انگلیس وارد کرد.

خطیب جمعه پل سفید با اشاره به اجلاس غیرمتعهدها در ایران، گفت: حضور 120 کشور در این اجلاس علی رغم دسیسه‌های دشمنان موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عضو غیرمتعهدها اشاره و خاطرنشان کرد: مواضع مقام معظم رهبری شجاعانه و حرف دل مستضعفین بود.

* اجلاس غیرمتعهد‌ها دومین سازمان بزرگ جهان است

امام جمعه زیراب با اشاره به توصیه‌های قرآنی، گفت: یکی از توصیه‌های قرآن به همه ما توجه به حیات معنوی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودیان به شاخص‌های حیات معنوی اشاره کرد و انجام عمل شایسته، استجابت خدا و رسول الهی و شهادت در راه خدا و به جای گذاشتن کارهای خیر را از جمله توصیه‌های قرآن به حیات معنوی دانست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، یادآور شد: در هفته دولت باید از خدمات نظام اسلامی قدردانی کرد.

محمودیان افزود: باید از راه امام و رهبری و همچنین از راه شهیدان پاسداری کنیم که وصیت شهیدان حفظ نظام و دستاوردهای آن است.

وی با اشاره به اجلاس غیرمتعهدها و ریاست 3 ساله جمهوری اسلامی ایران بر آن، خاطرنشان کرد: اجلاس غیرمتعهدها به عنوان دومین سازمان بزرگ بین‌المللی جهان، نقش موثری بر هدایت فعالیت‌های مختلف دارد.

امام جمعه زیراب گفت: ریاست بر اجلاس غیرمتعهدها بر اعتبار سیاسی و بین‌المللی ایران در محیط منطقه و بین‌المللی خواهد افزود.

انتهای‌پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول