اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

رجایی و باهنر مبانی مدیریتی انقلاب را در جامعه نهادینه کردند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: رجایی و باهنر توانستند مبانی اصلی و مدیریتی انقلاب را در جامعه نهادینه کنند.

رجایی و باهنر مبانی مدیریتی انقلاب را در جامعه نهادینه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‎های عمرانی و تولیدی شهرستان آق‎قلا در سالن ورزشی شهر انبارالوم این شهرستان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مردان بزرگی بودند که عمر کوتاه ولی پربرکت خود را بی‎وقفه و شبانه‎روزی صرف شکوفایی نهال نوپای انقلاب کردند و در این مدت کوتاه منشأ خیر و برکت فراوان در سطح کشور شدند.

وی تصریح کرد: وظیفه تمامی مسئولان در خدمت به نظام و مردم این است که باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

استاندار گلستان به مراسمات ویژه هفته دولت اشاره و خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که مدیران دستگاه‎های اجرایی کارها، برنامه‎ها و پروژه‎های خود را بازگو کنند.

قناعت اذعان داشت: در نظام اسلامی دولت و مردم همراه هم برای پیشبرد اهداف و آرمان‎های امام راحل و انقلاب تلاش می‎کنند و این هفته بهترین فرصت برای تبیین فعالیت‎های دولتمردان به مردم است.

وی سپس به اقدامات دستگاه‎های اجرایی در سطح استان و شهرستان‎ها اشاره کرد و افزود: مدیران انصافا پایه کار هستند و ما شاهد زحمات شبانه‎روزی مدیران دستگاه‎های اجرایی هستیم و در حقیقت به تعبیر مقام معظم رهبری کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

استاندار گلستان اضافه کرد: در دهه پیشرفت و عدالت تعامل بسیار خوبی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‎های اجرایی استان شکل گرفته است و هر روز با همت و تلاش و پیگیری این عزیزان شاهد افتتاح پروژه‎ها در سطح استان و شهرستان‎ها هستیم.

قناعت به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس نهم در استان اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند متعال و با حضور گسترده مردم شریف استان گلستان در پای صندوق‎های رأی و برنامه‎ریزی مناسب مسئولان برگزاری انتخابات، استان گلستان رتبه برتر کشوری در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را کسب کرد و شهرستان‎های گنبدکاووس و آق‎قلا نیز در بین فرمانداران کل کشور رتبه‎های برتر اول و پنجم را کسب کردند که این برای استان گلستان افتخار بزرگی است.

فرماندار شهرستان آق‎قلا نیز در این مراسم گفت: 122 پروژه و طرح عمرانی و تولیدی این شهرستان در هفته دولت آماده بهره‎برداری است.

حاجی گلدی‎کر هزینه اجرای این طرح‌ها را 293 میلیارد و 900 میلیون ریال ذکر و اظهار کرد: طرح‌های تولیدی قابل افتتاح برای 136 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال 116 پروژه عمرانی و تولیدی اشتغالزا با اعتبار بیش از 142 میلیارد و 729 میلیون ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

فرماندار آق‌قلا بهره‎برداری از دو سالن ورزشی در شهر انبارالوم و دو مدرسه هشت کلاسه نوسازی مدارس و اجرای طرح هادی در پنج روستای شهرستان و اجرای چهار طرح گازرسانی به روستاها و فاز دو مسکن مهر و افتتاح 28 پروژه آبیاری تحت فشار و هفت واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی آق‎قلا را از مهمترین پروژه‎های قابل افتتاح این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول