اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز دولتمردان نظام اسلامی‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز دولتمردان واقعی نظام اسلامی هستند.

شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز دولتمردان نظام اسلامی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت اظهار داشت: احیای سنت‌های الهی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران است که توسط امام خمینی(ره) در بین جامعه نهادینه شد.

وی شهیدان رجایی و باهنر را به واسطه خدمات خالصانه و ارزشمندشان از مفاخر تاریخ انقلاب خواند و ادامه داد: ارائه این خدمات به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه مثال‌زدنی بود.

فرماندار نهاوند افزود: حقانیت ایران اسلامی در حرکت به سوی رشد و تعالی انسان‌ها موجب شده است به طوری که هر ساله از این سنت‌های الهی پرده‌برداری شود و موجبات امیدواری مسلمانان جهان و منطقه را فراهم کند.

وی به تحولات منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان با تحریم و تهدید ایران سعی می‌کنند این کشور مقتدر را منزوی کنند اما غافل از این هستند که کشوری که ولی فقیه دارد در مقابل هیچ ظلمی تسلیم نخواهد شد.

زارعی‌کوشا هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام در سطح کشور دانست و افزود: مردم حق دارند تا از خدمات مسئولان مطلع شوند بنابراین نقش رسانه‌ها در اطلاع‌سانی این حقایق نقشی اثرگذار است.

وی شهیدان رجایی و باهنر را به واسطه اینکه فقط برای رضای خدا کار می‌‌کردند، نمونه‌های بارزی برای مدیران خواند و گفت: هر مسئولی که با نیت رضای خدا کار کند آثار او سالیان سال ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول