اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان:

دولتمردان ایران در پیشرفت اهداف پیرو رجایی و باهنر باشند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی باید در پیشرفت اهداف مقدس نظام، پیرو شهیدان رجایی و باهنر باشند.

دولتمردان ایران در پیشرفت اهداف پیرو رجایی و باهنر باشند

حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دولت در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ارائه خدمت بی منت، ساده زیستی، توجه به قشرهای محروم جامعه، استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و عدالت محوری از مهم‌ترین شاخصه‌های یک دولت ولایی است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان ادامه داد: ضایعه دردناک شهادت رجایی و باهنر بر تارک تاریخ کتاب جنایات استکبار جهانی نگاشته شده و جهان این جنایت شوم را هیچگاه از یاد نمی‌برد و راه این شهیدان نیز هرگز فراموش نخواهد شد.

وی بیان داشت: امروز به برکت خون شهدای و ایثار گری‌های ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان بسیجی هیچ اتفاقی در دنیا نمی‌افتد که نقش جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته نشود به همین سبب هر روز دشمنان با توطئه و دسیسه‌های گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران هستند.

طباطبایی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با همت ملت و رهبری‌های امام امت و رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در بخش‌های علمی و فناوری، هسته‌ای، سیاسی، نظامی و غیره به کشوری پیشرفته مقتدر و صاحب نفوذ در دنیا تبدیل شده است.

رئیس عقیدتی و سیاسی مرزبانی خوزستان خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان  تلاش می‌کنند فعالیت‌های دولت را کمرنگ جلوه دهند، وظیفه مسئولان است که کارهای انجام شده را به طور دقیق و شفاف برای مردم بازگو کنند که این امر باعث ثبات هرچه بیشتر و همدلی مردم و مسئولان و پیوند بیشتر آنان با مردم خواهد شد.

طباطبایی همچنین با اشاره به اینکه تلاشگران دولت در استان خوزستان با ولایتمداری اصولگرایی و دانش‌محوری خدمات چشمگیری را به مردم این استان ارائه کرده‌اند، گفت: مردم استان خوزستان مردمی ولایتمدار و بی‌نظیر با فرهنگی غنی به ویژه در عرصه مبارزه و دفاع هستند و قدر این خدمات را می‌دانند.

وی اظهار امیدواری کرد: با رویکرد خدمت رسانی دولت، تلاش کارگزاران و خدمتگذاران آنان به زودی خوزستان بیش از بیش به الگوی توسعه همه جانبه و پایدار در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول