اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت‌مردان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت‌مردان کشور در خدمت‌رسانی هستند.

شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت‌مردان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار صبح امروز به مناسبت هفته دولت در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار اظهار داشت: این دو بزرگوار مکتب اسلام را جامع و پاسخ‌گو به نیازهای بشری می‌دانستند و با این اعتقاد تمام زندگی خودشان را در زمینه فردی، اجتماعی و سیاسی براساس مکتب اسلامی تنظیم کرده بودند.

وی افزود: شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور ایران بارها خود را مقلد امام (ره) معرفی کرده و می‌فرمود، من مقلد امام خمینی (ره) هستم و بر دستان ایشان به عنوان یک مقتدا بوسه می‌زنم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به تلاش شهید رجایی برای محرومیت‌زدایی گفت: امروز با گذشت سه دهه از شهادت این بزرگوار، طرح شهید رجایی به عنوان یک شاخص محرومیت‌زدایی در میان محرومان نور‌افشانی می‌کند.

رستگار تصریح کرد: شهید رجایی خودشان را فرزند ملت می‌دانستند و هرگز با رسیدن به مقام ریاست جمهوری تغییر نکردند، بلکه بارها ‌گفتند من همان فرزند ملتی هستم که زندگیش را با دوره‌گردی می‌چرخاند.

وی با اشاره به ساده‌زیستی شهید رجایی ادامه داد: ساده‌زیستی این بزرگوار می‌تواند برای دولت‌مردان الگو باشد، شهید رجایی ساده می‌خورد، ساده می‌پوشید، ساده زندگی می‌کرد و هم‌دم فقرا بود.

رستگار اضافه کرد: دولت‌مردان جمهوری اسلامی همواره راه این دو شهید بزرگوار را ادامه می‌دهند و لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم در هیچ برهه‌ای از زمان غافل نبوده‌اند چرا که الگوهایشان در خدمت‌رسانی به مردم شهیدانی همانند رجایی و باهنر هستند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول