اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دفتر ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان:

رجایی و باهنر یادگار ارزشمند تلاش‏ دولت انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده دفتر ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان گفت: شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏های دولت انقلاب اسلامی هستند.

رجایی و باهنر یادگار ارزشمند تلاش‏ دولت انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسین جلایی بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در مراسمی تحت عنوان «گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر» با حضور مدیر کل شیلات استان و پرسنل در نمازخانه اداره کل شیلات استان گلستان اظهار داشت: دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد.

وی اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری است و پس از شهادت معانی ارزشمندی برای ما متجلی شده که همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت‎های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه بلند و کلان کشور و دستیابی آن به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کردند.

نماینده دفتر ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی کشور که با شرایط سخت و تحریم مواجه است نباید نقاط منفی آن را نگاه کنیم بلکه باید مواظب نظام و انقلاب باشیم تا دشمن در آن رخنه نکند.

جلایی خاطر نشان کرد: دولت موظف است علاوه بر پایه‎ریزی اقتصاد سالم، بنیه‎های نظامی را تقویت کند و سیاست‎های داخلی و خارجی را سامان دهد.

نماینده دفتر ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان گفت: نباید به هیچ بهایی استقلال کشور را از دست بدهیم بلکه باید مقاومت کنیم و مدیران و مسئولان کشور هم باید با وحدت و همدلی مشکلات کشور را برطرف کنند تا دشمنان ایران در امور کشور تسلط پیدا نکنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول