اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

شهیدان رجایی و باهنر از امیرالمومنین (ع) پیروی می‌کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: شهیدان رجایی و باهنر جمع اضداد بودند، در اوج قدرت دارای صفا و صمیمیت بودند، در اوج مقام دارای ساده زیستی بودند، از جهات مختلف در مدیریت به امیرالمومنین (ع) تاسی کرده بودند.

شهیدان رجایی و باهنر از امیرالمومنین (ع) پیروی می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد و جمعی از مسئولان اداری و دولتی شهرستان ورامین و تعداد کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم محسن منصوری گفت: دولت نهم و دهم در شرایطی بر سر کار آمد که نیاز بود گفتمان انقلاب اسلامی تقویت شود، نیاز بود اعتماد مجددی بین مردم و مسئولان ایجاد شود و بنابراین تمام توان دولت خدمت‌رسانی به عامه مردم بود و برای ما تفاوتی بین ساکنان روستا و شهر وجود نداشت.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: مسئولان دولت خود را متعلق به قشر کمتر برخوردار می‌دانند و لذا توجه به مناطق روستایی و محروم باید بیشتر باشد، امروز مدیران ما مدیران میدانی هستند، خود در صحنه‌ها حضور پیدا کرده و نظارت می‌کنند، امروز تفاوت خدمات دولت در شهرستان با دولت‌های پیشین مشهود است، در همین شهرستان خود در روستای قوئینک زهری تا دو سال پیش یک وجب آسفالت پیدا نمی‌شد اما امروز به جایی رسیدیم که تا چند هفته دیگر در این روستا یک وجب جاده خاکی یافت نمی‌شود، روستاهای اطراف مانند عبدل‌آباد، ریحان‌آباد و جعفرآباد نیز همین‌طور است.

وی تصریح کرد: اگر خدمات اساسی مانند راه، بهداشت و مدارس در روستاها به سطح مطلوب برسد قطعا مهاجرت به شهرها متوقف می‌شود، کسی نمی‌آید منزل 400 متری در روستا را رها کرده و در یک آپارتمان کوچک در شهر ساکن شود، علت این مهاجرت‌ها کم‌کاری منِ مسئول است.

منصوری در پایان با اشاره به ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: به جا است اگر بگوییم این دو عزیز جمع اضداد بودند، در اوج قدرت دارای صفا و صمیمیت بودند، در اوج مقام دارای ساده زیستی بودند، از جهات مختلف در مدیریت به امیرالمومنین (ع) تاسی کرده بودند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول