اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

تمام پروژه‌های آغاز شده را تا پایان دوره کاری‌ام به پایان می‌رسانم

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: تمام پروژه‌های آغاز شده در مشهد را تا پایان دوره کاری‌ام به پایان می‌رسانم.

تمام پروژه‌های آغاز شده را تا پایان دوره کاری‌ام به پایان می‌رسانم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمحمد پژمان با اشاره به پروژه‌های بزرگی که در این کلان‌شهر در حال انجام است، اظهار کرد: در این دوره سعی کردیم تا جایی که امکان داشت پروژه‌های مورد نیاز این شهر را در مباحث مختلف اجرایی کنیم.

پژمان ادامه داد: در مدت زمانی که تاکنون گذشته‌ پروژه‌های بزرگی هم‌چون تقاطع‌های غیر هم‌سطح سلام، شهید فهمیده، جمهوری اسلامی، جهاد، امام علی (ع)، خیام و طرح‌هایی از جمله توسعه پایانه امام‌ رضا (ع)، توسعه بزرگراه شهید کلانتری از غدیر تا پلیس‌راه طرق، احداث و بهره‌برداری از کمربندی 75 متری میثاق و ... در این کلان‌شهر برای رفاه حال شهروندان و زائران عملیاتی شده‌ و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌هایی که در حال‌ حاضر در مشهد مراحل ساخت خود را طی می‌کند، افزود: هم‌اکنون پروژه‌هایی هم‌چون ساخت پل ‌کابلی امام‌ حسین (ع)، تقاطع غیر هم‌سطح شهید عباسپور، فرهنگسرای قرآن، فرهنگسرای نصرت، آماده‌سازی اراضی چاهش و ... در حال ‌انجام است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام پروژه‌های آغازی در این دوره شهرداری تا پایان مدیریت 6 ساله به پایان می‌رسد یا خیر، تاکید کرد: تصمیم دارم تا پایان این دوره تمام پروژه‌هایی را که آغاز کرده‌ام، به پایان برسانم و چیزی برای دوره بعد باقی نماند.

افتتاح بیش از 20 پروژه بزرگ شهری تا پایان سال

در ادامه سیدمحمود ریحانی، مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این شده است به جز پروژه‌هایی که ادامه‌دار هستند، مابقی فعالیت‌ها در این دوره شهرداری به بهره‌برداری برسد.

وی در توضیح پروژه‌های جدید که در سال‌ جاری عملیات عمرانی آنها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: کمربندی جنوبی، فاز هشتم پارک وکیل‌آباد، مسیل اقبال شرقی، سرشاخه‌های مسیل آب و برق، جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرک شهید رجایی و بزرگراه خاتم از جمله این موارد است.

وی به افتتاح بیش از20 پروژه بزرگ شهری تا پایان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح فرهنگسرای بهار، فرهنگسرای پارک نصرت، 51 متری آزادگان، مسیل اقبال غربی اراضی چاهش، مسیل اقبال شرقی میدان حافظ تا پارک طرق، شاخه اصلی مسیل آب و برق و ... از جمله این موارد است.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد ادامه داد: برخی از پروژه‌هایی هم‌چون طرح‌های توسعه‌ای بوستان بهار، کوهسنگی، پارک جنگلی وکیل‌آباد، 75 متری رضوی و پارک ملی چهل بازه از جمله فعالیت‌های ادامه‌دار هستند که بخش‌هایی از آنها در این دوره شهرداری به بهره‌برداری خواهد رسید و ادامه فعالیت‌ها به سال‌های بعد موکول می‌شود.

به گفته وی عمده پروژه‌های در حال انجام شهرداری برای بهبود عبور و مرور شهری، توسعه پارک‌ها، جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی است.

ریحانی در توضیح مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی تا پایان سال 91، عنوان کرد: فرهنگسرای نصرت، تقاطع غیر هم‌سطح شهید عباسپور و سطح سوم تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) از جمله این موارد است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های بزرگ شهری در سال ‌جاری در حال انجام است، به لحاظ اعتباری نیز اجرای این فعالیت‌ها امسال نسبت به سال 90 افزایش داشته‌ است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول