اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک آموزش و پرورش و شهرداری

شهرداری بندرعباس هوشمندسازی 4 مدرسه را تقبل کرد

خبرگزاری فارس: شهرداری بندرعباس هوشمند‌سازی 4 مدرسه را به ارزش 600 میلیون ریال تقبل کرد.

شهرداری بندرعباس هوشمندسازی 4 مدرسه را تقبل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهردار بندرعباس پیش از ظهر امروز در نشست مشترک آموزش و پرورش و شهرداری ویژه پروژه مهر، همکاری در راستای هوشمندسازی 4 مدرسه را به ارزش 600 میلیون ریال تقبل کرد.

محمدجواد سلطان‌زاده با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش، رشد و شکوفایی جامعه و توسعه و پیشرفت کشور را مدیون نهاد تعلیم و تربیت دانست.

وی افزود: در این راستا حمایت از آموزش و پرورش به عنوان رکن توسعه، یک اولویت و وظیفه فرا‌سازمانی است که به طور جدی مورد توجه شهرداری بندرعباس قرار دارد.

شهردار بندرعباس ادامه داد: این آمادگی در مجموعه شهرداری بندرعباس وجود دارد تا در کنار آموزش و پرورش آنچه را که می‌تواند برای کمک به رشد و بالندگی امر تعلیم و تربیت انجام دهد تا مدارس شهر در آستانه فصل بازگشایی از همه حیث آماده استقبال از دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی باشند.

وی تصریح کرد: نقش آموزش و پرورش در توسعه بر کسی پوشیده نیست و تمرکز بر فرهنگ‌سازی از مجرای آموزش و پرورش می‌تواند شهرداری را در اجرای وظایف محوله یاری رساند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش در فرآیند توسعه نیازمند نگاه فرابخشی است، اظهار داشت: قطعاً اگر خواهان دست‌یابی به اهداف بلند توسعه هستیم، این رکن مهم که آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت و تامین نیروی انسانی را عهده‌دار است باید مورد حمایت جدی باشد.

احمد آخوندی افزود: امسال 336 هزار دانش‌آموز در سه مقطع به امر تحصیل در سراسر استان اشتغال خواهند داشت و در سایه تعامل و هم‌دلی اعضای شورای آموزش و پرورش شاهد روند مطلوبی در تمهید مقدمات بازگشایی مدارس هستیم.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول