اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 56 نفر

انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در 14 شهریور ماه جاری خبر داد.

انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار می‌شود

نصرالله دهقانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به جمعیت 8 هزار و 600 نفری مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان خوزستان، 11 نفر به عنوان هیئت مدیره سازمان انتخاب می‌شوند.

دهقانی توضیح داد: در این دوره از انتخابات 11 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شوند که در هر یک از رشته‌های اصلی در قالب گروه‌های عمران پنج نفر، نقشه برداری یک نفر، گروه تأسیسات برق یک نفر و مکانیک یک نفر، گروه معماری دو نفر و شهرسازی یک نفر حضور دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: ثبت نام کاندیدا‌ها از اردیبهشت ماه آغاز شد و پس از یک ماه مراحل تأیید از طرف هیئت نظارت انجام گرفت و در ‌‌نهایت از 62 نفر نامزد این دوره از انتخابات، 56 نفر احراز صلاحیت شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: رأی گیری این دوره از انتخابات 14 شهریور ماه در 11 نقطه از استان شامل اهواز، دزفول، شوش‌تر، ایذه، بهبهان، ماهشهر، مسجدسلیمان، سوسنگرد، رامهرمز و امیدیه برگزار می‌شود.

به گفته وی، این انتخابات هر سه سال یکبار به منظور کنترل و نظارت بر فعالیت‌های ساخت و ساز در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات به شکل رایانه‌ای و الکترونیک انجام می‌شود، ادامه داد: افراد رای دهنده با داشتن کارت معتبر عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

دهقانی بیان کرد: همچنین سه نفر از اعضای هیئت اجرایی و دو نفر از اعضای هیئت نظارت با حضور در مکان رأی گیری، سلامتی و صحت این انتخابات را کنترل می‌کنند.

وی خواستار حضور اعضای فعال سازمان نظام مهندسی در این انتخابات شد و خاطرنشان کرد: از مهندسان عضو این سازمان می‌خواهیم تا در این رأی گیری با تعصب صنفی و سازمانی خود شرکت کنند و در انتخاب افراد اصلح دقت داشته باشند.

یادآور می‌شود، سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های تخصصی و حرفه‌ای کشور است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول