اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان تاکید کرد

حضور فعال پیمانکاران در انتخابات سازمان نظام مهندسی

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن شرکت‎های ساختمانی تاسیساتی استان گلستان از اعضای مشترک انجمن پیمانکاران و سازمان نظام مهندسی خواست تا در انتخابات آینده سازمان نظام مهندسی حضور فعال و حداکثری داشته باشند.

حضور فعال پیمانکاران در انتخابات سازمان نظام مهندسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی انجمن شرکت‎های ساختمانی تاسیساتی استان گلستان،‌ اسماعیل مقصودلو اظهار داشت: با توجه به هدف مشترک این انجمن و سازمان نظام مهندسی در راستای تقویت بنیاد ساخت و ساز در استان، بدون شک انتخاب آگاهانه هیئت مدیره‌ای که برآمده از دو خانواده مهندسی و پیمانکاری است نقشی بسزا در عملکرد سه سال آینده بزرگ‎ترین سازمان غیردولتی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان بر اساس ابلاغ کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران و همگام با انجمن‌های تمام استان‌ها قصد دارد تا با ورود جدی‌تر به این دوره از انتخابات نظام مهندسی گامی مؤثر در راستای تعامل هر چه بیشتر با این سازمان غیر دولتی بردارد.

مقصودلو خاطر نشان کرد: انجمن پیمانکاران می‌تواند در کنار سازمان نظام مهندسی به عنوان مجری پروژه‌های بخش خصوصی وارد و در این حوزه نیز با موفقیت عمل کند.

دبیر انجمن شرکت‎های ساختمانی تاسیساتی استان گلستان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکاری که با پشت سر گذاشتن بسیاری از فیلترها از جمله احراز توان فنی و مهندسی، تحصیلات و توان مالی موفق به کسب گواهینامه صلاحیت و رتبه از استانداری می‌شوند به طور قطع در عرصه ساخت و ساز بخش خصوصی نیز با موفقیت عمل خواهند کرد.

به گفته وی با ورود اشخاص حقوقی به عرصه ساخت و ساز بخش خصوصی، مالکان نیز اطمینان خاطر بیشتری در زمینه بازدهی و کیفیت ساخت و ساز خواهند داشت.

مقصودلو یادآور شد: در روزهای آتی انجمن پیمانکاران عمرانی استان گلستان نسبت به اعلام فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت خود که نتیجه ساعت‎ها کار کارشناسی خبرگان این حرفه است اقدام خواهد کرد.

وی با تاکید مجدد بر ضرورت حضور فعالانه اعضای انجمن در انتخابات نظام مهندسی استان تصریح کرد: با تحقق این مهم به طور قطع دستیابی به اهداف صنفی امکان‎پذیرتر خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول