اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان خبر داد

ثبت‌نام حدود 150 نفر برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: حدود 150 نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات آتی ثبت‌نام کرده‌اند و از همه رشته‌های مورد نظر به اندازه کافی داوطلب وجود دارد.

ثبت‌نام حدود 150 نفر برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد امین‌پور بعد از ظهر امروز در یک نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه پیرامون انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اظهار کرد: شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف و وظیفه باید به وظیفه خود عمل کنیم و از حق خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طبق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان متولی برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان، وزارت راه و شهرسازی است.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان افزود: هیئت اجرایی انتخابات طبق قانون نظام ساختمانی در استان اصفهان هفت نفر هستند و از بین اعضای سازمان نظام مهندسی انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان احکام هیئت اجرایی را صادر و کلیه مراحل اجرایی انتخابات نیز به عهده آنها است.

امین‌پور تصریح کرد: حدود 150 نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات آتی ثبت‌نام کرده‌اند که از همه رشته‌های مورد نظر به اندازه کافی داوطلب وجود دارد.

وی گفت: پس از بررسی صلاحیت‌ها از نظر رعایت شرایط داوطلبی و نیز پایان مهلت تاریخ استعلام از مراجع قضایی و انتظامی و احراز صلاحیت عمومی داوطلبان، صلاحیت و یا عدم صلاحیت به آنها اعلام می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اضافه کرد: در صورت رد صلاحیت، داوطلب می‌تواند اعتراض و یا دفاعیات خود را به هیئت اجرایی، سپس هیئت نظارت تسلیم کند.

وی با اشاره به معیار انتخاب اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: اعضای سازمان افرادی را برای هیئت مدیره انتخاب می‌کنند که به فکر ارتقای فرهنگ مهندسی، به صلاح و رشد اقتصادی اجتماعی عموم مردم جامعه اندیشیده و به دنبال متوازن کردن ارائه خدمات در مقابل حق‌الزحمه‌ها باشند.

امین‌پور تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هیئت مدیره سازمان این است که مصالح جمعی را بر منافع فردی ترجیح دهند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول