اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم شهریور روز قزوین/7

شهردار قزوین: بستر توسعه در قزوین فراهم است

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: بستر توسعه و جذب سرمایه‌گذار در استان قزوین فراهم شده است.

شهردار قزوین: بستر توسعه در قزوین فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفتمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی با حضور معاون صنایع ‌‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری کشور، معاون عمرانی و همچنین سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، شهردار قزوین و دیگر مسئولان استانی در سرای سعد‌السلطنه شهر قزوین برپا شد.

مسعود نصرتی در این مراسم اظهار کرد: افتخارانگیز است که همزمان با روز قزوین نمایشگاه صنایع دستی در سرای تاریخی و ارزشمند سعدالسلطنه شهر قزوین برپا شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه هنرمندانی از سراسر کشور به همراه سه کشور عراق، ترکیه و ارمنستان حضور دارند که این مهم سبب تشویق مردم برای بازدید از نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان قزوین می‌شود.

نصرتی با اشاره به بازسازی‌های سرای تاریخی سعدالسلطنه شهر قزوین در پنج سال اخیر افزود: با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد تومان سرای سعدالسلطنه شهر قزوین در پنج سال اخیر بازسازی شده و در مقابل نیز تا 25 سال آینده در اختیار شهرداری قزوین قرار گرفته است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه سرمایه‌های جذب شده بخش خصوصی در قزوین از بودجه شهرداری قزوین بیشتر بوده است، بیان کرد: بیش از 400 میلیارد تومان سرمایه از سوی بخش خصوصی در قزوین جذب شده در حالی که بودجه شهرداری قزوین 370 میلیارد تومان بوده است.

نصرتی با بیان اینکه برپایی بزرگداشت روز قزوین بر سه محوریت قرار دارد، عنوان کرد: برپایی بزرگداشت روز قزوین بر سه محوریت فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری و مذهبی قرار دارد.

این مسئول ابراز کرد: استان قزوین از ویژگی‌های تاریخی و گردشگری فراوانی برخوردار است که باید با جذب سرمایه‌گذاران برای آماده‌سازی فضای گردشگری تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول