اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

بازگشایی معابر محرک توسعه بافت فرسوده شهر است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه بازگشایی معابر محرک توسعه در بافت فرسوده محسوب می‌شود، گفت: سهولت ترافیک در هسته مرکزی شهر نتیجه بازگشایی معابر در بافت فرسوده است.

بازگشایی معابر محرک توسعه بافت فرسوده شهر است

حبیب ملایی یگانه در حاشیه نمایشگاه دولت مهر انجام تملکات برای بازگشایی معابر در هسته مرکزی شهر را نیازمند همکاری سایر ارگان‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: تا کنون شهرداری موفق به جذب کمک‌های دیگر ارگان‌های دولتی از جمله اداره کل راه و شهرسازی نشده است.

وی بازگشایی مسیر زینبیه غربی را از اولویت‌های شهرداری دانست و افزود: قرار بود این مسیر با همکاری سه جانبه اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری انجام شود.

سرپرست شهرداری زنجان به تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی استانداری برای انجام تملک در زینبیه غربی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی تا کنون وارد این طرح نشده است.

وی تاکید کرد: بازگشایی معابر در هسته مرکزی شهر زنجان موجب سهولت ترافیک در این منطقه می‌شود.

یگانه پروژه‌های تعریف شده برای بازگشایی معابر شهری را محرک توسعه در بافت مرکزی شهر زنجان عنوان کرد و گفت: طرح‌های تعریف شده در بافت فرسوده شهر موجب نوسازی این بافت می‌شود.

وی به خطرات موجود در بافت‌های فرسوده شهر زنجان اشاره کرد و افزود: بازگشایی معابر موجب رفع بسیاری از مشکلات از جمله ترافیک خواهد شد.

سرپرست شهرداری زنجان به تلاش شهرداری برای افزایش بودجه پروژه‌های استانی عمران شهری اشاره و ابراز امیدواری کرد، این اقدامات نتیجه داده و شهرداری موفق به جذب اعتبار شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بالا بودن سهم اعتبارات استانی در اجرای پروژه‌های سایر شهرهای استان زنجان گفت: مسئولان استانی قول تامین اعتبار از سایر منابع را برای اجرای پروژه‌های تعریف شده برای شهر زنجان را داده‌اند.

یگانه انجام کارهای عمرانی در شهرها را از سیاست‌های دولت اعلام کرد و گفت: تغییر چهره شهرها از تاکیدات رئیس‌جمهور در سفر به استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول