اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور اسدآباد:

توجه به اندیشه‌های نو عامل توسعه جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد گفت: توجه به نخبگان و اندیشه‌های نو دانشجویان مهم‌ترین عامل توسعه جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

توجه به اندیشه‌های نو عامل توسعه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام مهدی جوادی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: اگر امروز به مقام و جایگاه شهیدان رجایی و باهنر ارج می‌نهیم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و ترویج فکر، اندیشه و حرکت آنان است چرا که این امر از مصادیق تعظیم شعائر الهی است.

وی افزود: یک‌ بار تعظیم شعائر الهی گرامیداشت یاد شهدا و در جای دیگر حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد و ارباب رجوع‌ها است.

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با تأکید بر تکریم شأن، منزلت و جایگاه علم و دانش، دانشجو و استاد گفت: جایگاه مقدس خدمتگزاری به آحاد جامعه اسلامی خصوصاً در دانشگاه‌ها که بین جوانان، اساتید و کارکنان خدوم و دلسوز ارتباط علمی، فرهنگی و آموزشی برقرار است حکم می‌کند که این ارتباط با حسن خلق و خوی مناسب و رعایت منشور اداری و اخلاقی همراه باشد تا زمینه اعتلای سطح فرهنگی، علمی و آموزشی جامعه و دانشگاه مهیا شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به‌ عنوان الگوی حسنه از دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند از کارکنان دانشگاه خواست با خوش‌اخلاقی و توجه به خواسته دانشجویان ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند.

جوادی کارمندان دولت را بازوی توانمند نظام خواند و خاطرنشان کرد: شناسایی، پرورش و توجه به نخبگان و اندیشه‌های نو دانشجویان مهم‌ترین عامل توسعه جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از تلاش و زحمات کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول