اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد

اختصاص 400 میلیارد تومان به پروژه‌های احداث مسکن در قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین از اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مربوط به احداث مسکن در این استان خبر داد.

اختصاص 400 میلیارد تومان به پروژه‌های احداث مسکن در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، استاندار قزوین در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی شهرستان آوج با بیان اینکه بیش از یک چهارم از پروژه‌هایی که قرار است تا پایان هفته دولت در این استان به مرحله اتمام و بهره‌برداری برسد مربوط به حوزه مسکن است، اظهار کرد: بیش از 400 میلیارد تومان به حوزه ساخت و ساز مسکن در استان قزوین اختصاص داده شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حال حاضر 400 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تولیدی، آبرسانی و طرح‌های توسعه روستایی تا پایان هفته دولت در قزوین به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه میزان نیاز استان قزوین به مقوله مقاوم‌سازی بسیار ویژه است، تصریح کرد: تهیه صحیح نقشه و زیربنای لازم از سوی ادارات مسکن و شهرسازی می‌تواند به این مهم جامه عمل پوشانده و موجب تحکیم زیرساخت‌های مسکن استان قزوین شود.

استاندار قزوین با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات گسترده دولت‌ها از ابتدای سال 84 تاکنون در بخش توسعه مسکن روستایی و شهری عنوان کرد: استان قزوین نیز از ابتدای دولت نهم تاکنون مورد عنایت بسیار ویژه‌ای در این بخش قرار گرفته که نیازمند قدردانی و تشکر است.

عجم با بیان اینکه میزان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در استان‌های مختلف کشور بیانگر عزم والای مسئولان برای ادامه مسیر سازندگی و عمران است، افزود: مبانی سازندگی و جهاد در کشور ایمان و تلاش صادقانه است.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های عمرانی در بخش فرهنگی نیز تاکنون رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی مجتمع‌های صنعتی باید کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برای علاقه‌مندان و جوانان جویای کار باشد، اذعان کرد: تحقق اهداف سازندگی نیازمند مشارکت بالای مسئولان است.

عجم اضافه کرد: منابع و پشتیبانی‌های استانداری قزوین از روند احداث پروژه و جذب سرمایه‌گذاران امسال با جدیت بیشتری ادامه می‌یابد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با تلاش آحاد مردم بتوانیم در راستای اقتدار همه‌جانبه کشور قدم برداریم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول