اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان در توسعه شهرستان خوسف بیشتر از گذشته تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خوسف کانون علم، فضل و ادب است، گفت: مسئولان در توسعه شهرستان خوسف بیشتر از گذشته تلاش کنند.

مسئولان در توسعه شهرستان خوسف بیشتر از گذشته تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در مراسم معارفه نخستین فرماندار خوسف با بیان اینکه مسئولان در کنار مردم معنی و مفهوم پیدا می‌کنند، اظهار کرد: تمامی پیشرفت‌های ایران اسلامی در سایه مقاومت و ایثارگری‌های شهدا بوده است.

وی ادامه داد: خوسف از دیرباز در مباحث علمی و فرهنگی زبانزد خاص و عام بوده و نخبگان و شهدای زیادی را پرورانده است که باید به مشکلات این منطقه توجه ویژه شود.

استاندار خراسان جنوبی خوسف را کانون علم و فضل دانست و تصریح کرد: این شهرستان وظیفه خود را در تمامی مقاطع تاریخی به درستی انجام داده است و مردم آن در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.

رشید توجه به توده‌های مردم را یکی از استراتژی‌های امام راحل (ره) دانست و گفت: توجه به توده‌های مردم  و مستضعفان باید در اولویت کار مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: این استراتژی بدون شک در تعالیم حیات‌بخش اسلام ریشه دارد و در تمامی طول تاریخ ایران موج زده است.

استاندار خراسان جنوبی به بیداری اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: استراتژی انقلاب ایران موج خود را در جهان بشریت نشان داده و بیداری اسلامی بدون شک محصول همین تفکر ناب اسلامی است.

رشید فعالیت‌های دولت نهم و دهم را بی‌نظیر دانست و افزود: رویکرد دولت نهم و دهم نیز منطبق با استراتژی انقلاب و امام است و امروز شاهد خدمات ارزنده این دولت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستیم.

وی به اختصاص 6 میلیارد تومان به شهرداری بیرجند اشاره کرد و گفت: از این مقدار اعتبار نزدیک به 420 میلیون تومان به شهرداری خوسف و 250 میلیون تومان به شهرداری محمدشهر اختصاص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی از حمایت مالی برای بازسازی مقبره ابن حسام خوسفی خبر داد و افزود: مقبره ابن حسام خوسفی در آینده نزدیک حمایت مالی زیادی می‌شود.

رشید با اشاره به اینکه مسئولان به جای رقابت در قدرت داشتن باید در خدمت‌رسانی رقابت داشته باشند، گفت: مسئولان در نخستین فرصت با تمام توان و بضاعت خود در ارتباط با توسعه این شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول