اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

بسیج می‌تواند توسعه پایدار را در شیراز تسریع کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: با تعامل موجود و همکاری نیروی مردمی بسیج می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد و روند توسعه پایدار شیراز را تسریع بخشید.

بسیج می‌تواند توسعه پایدار را در شیراز تسریع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، فرماندار شیراز در مراسم هفته دولت که به میزبانی پایگاه مقاومت فرمانداری شیراز برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشتن و خدمت به مردم بابصیرت و ولایتمدار عبادت محسوب می‌شود و پست‌ها و مسئولیت‌ها امانتی الهی است و تا آخرین لحظه مسئولیت باید با تمام توان خدمت کرد.

جواد زرین‌کلاه با اشاره به برخی تهدیدات دشمنان افزود: دشمنان نظام در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با ترور مردم مومن و ارزشی در کوچه و بازار به دنبال به بیراه کشاندن آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند که بعد از شکست به مبارزه نظامی و جنگ هشت ساله روی آوردند.

وی افزود: آنها با چشیدن طعم تلخ شکست به تهاجم فرهنگی روی آوردند و امروز با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال منزوی کردن کشور ما هستند و شکست دشمنان مقدور نبود جز با وجود روحیه، تفکر بسیجی و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری که امروز نیز این روحیه و تفکر در بین مردم، مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان وجود دارد.

این مسئول اشاره‌ای نیز به آسیب‌های اجتماعی و برخی معضلات شهری شیراز داشت و خاطرنشان کرد: در شیراز برای حل برخی آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی نیاز به همراهی بسیج داریم و با تعامل موجود و همکاری نیروی مردمی بسیج بر بسیاری از مشکلات می‌توان غلبه کرد و روند توسعه پایدار شیراز را تسریع بخشید.

زرین‌کلاه در ادامه سخنان خود سیره ائمه اطهار و اهل بیت (ع) به همراه نامه امام علی (ع) به مالک اشتر را بهترین الگو برای مدیران دانست و تصریح کرد: هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که همراهی میلیون‌ها نفر از مردم خداجو و ولایت‌مدار را با خود دارد و تمام افتخاراتش خدمت به محرومان جامعه اسلامی است، بنابراین انتظار داریم تمام مدیران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از گذشته وقت و توان خود را صرف خدمت‌رسانی و پیگیری مطالبات مردمی کنند.

محمد سراج رئیس سازمان بسیج کارمندان به همراه حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) و پدر شهید هاشم اعتمادی از دیگر سخنرانان این همایش بودند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از تعدادی مدیران، کارکنان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات و شهرداران مناطق شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول