اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

توسعه هر منطقه به نیروی متخصص آن بستگی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج با بیان اینکه باید از دانشجویان نخبه حمایت شود، گفت: توسعه هر منطقه و شهرستان بستگی به تعلیم و تربیت و نیروی متخصص و کارآمد آن دارد.

توسعه هر منطقه به نیروی متخصص آن بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح دانشگاه پیام ‌نور این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در مورد اهمیت علم و دانش همین بس که خداوند متعال نخستین پیامی که به رسول گرامی اسلام ارسال فرمود، کلمه «اقرأ» بود.

وی علم و دانش را سرمایه‌های ماندگار دانست و عنوان کرد: نقش دانشگاه‌ها در توسعه یک شهرستان باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: توسعه هر شهرستان بستگی به تعلیم و تربیت و نیروی متخصص و کارآمد آن دارد.

افشارمنش بیان داشت: در هر دوره تعدادی نخبه در هر کلاس و دانشگاهی وجود دارد که اگر از آنها در راستای ادامه تحصیلات تکمیلی حمایت شود، به عنوان سرمایه‌های منطقه در آینده می‌توانند، تأثیرگذار باشند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد کهنوج نیز در این آیین اظهار داشت: بسیاری از دانشجویانی که در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کردند، اکنون در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته شده و در حال تحصیل هستند.

فردوسی عنوان کرد: در سال تحصیلی 89 – 90 اکثر پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان در سطح استان از دانشگاه‌های پیام‌نور بودند.

به گزارش فارس، ساختمان دانشگاه پیام‌نور واحد کهنوج با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از رؤسای اداره‌های شهرستان کهنوج افتتاح شد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول