اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

توسعه طرح‌های عمرانی روستایی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا از توسعه طرح‌های عمرانی روستایی در این شهرستان خبر داد.

توسعه طرح‌های عمرانی روستایی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی شامگاه امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف این شهرستان در بخش‌های چهارگانه همزمان با آغاز هفته دولت اظهار کرد: بیشتر این طرح‌ها مربوط به توسعه کشاورزی و زیربنایی در روستاها و نقاط دورافتاده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ایران اسلامی در 33 سال گذشته پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی را تجربه کرده است، افزود: این پیشرفت‌ها و حجم بسیار عظیم پروژه‌ها بیانگر این واقعیت است که چرخ تولید و صنعت در کشور به راه افتاده و کشور در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های پیشرفته در جهان تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان توسعه کشاورزی در بخش‌‌های مرکزی، دشتابی و رامند شهرستان بویین زهرا رشدی دو برابری را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، بیان کرد: باید برای پیشرفت و آبادانی بیشتر در کشور تلاش کرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا لزوم برنامه‌ریزی مناسب و آینده‌نگر از سوی مسئولان و مدیران اجرایی در شهرستان‌های مختلف را ضروری و مهم برشمرد و تصریح کرد: اقدامات و طرح‌های پیش‌بینی شده برای سازندگی کشور لازم است که با راهبرد و برنامه‌ای خاص همراه باشد.

احمدی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های مختلف صنعتی در این شهرستان در سال گذشته ابراز کرد: اراده و همت مسئولان و رؤسای شهرستان بویین زهرا در سال جاری همیشه در اجرای پروژه‌ها بوده است.

وی لزوم پیگیری طرح‌های توسعه روستایی این شهرستان را بسیار جدی عنوان کرد و افزود: توسعه بخش‌های صنعتی و عمرانی بخش‌های چهارگانه بویین زهرا تا پایان امسال اجرایی می‌‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های ورزشی نیز تاکنون اقدامات و برنامه‌های قابل توجه و خوبی به انجام رسیده است، عنوان کرد: هم‌فکری و برپایی جلسات عمرانی لازم است تا مجدانه از سوی مسئولان پیگیری شود.

احمدی ادامه داد: نهضت خدمات‌رسانی در دولت‌های نهم و دهم بسیار گسترده و چشم‌گیر بوده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول