اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

قزوین از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: استان قزوین از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استقبال می‌کند.

قزوین از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استقبال می‌کند

منوچهر حبیبی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌ سد خاکی پرسبانج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه عرصه گردشگری یکی از محور‌های چهارگانه توسعه در استان قزوین است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و همچنین قدمتی که این استان از نظر تاریخی و کاوشگری برخوردار است، امر مهم توسعه گردشگری به عنوان یکی از منابع پردرآمد برای شهروندان از گذشته بسیار مهم و همچنین ارزشمند بوده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و تهیه ویژه‌نامه برای آشنایی بیشتر گردشگران و مسافران از بناهای تاریخی استان قزوین نیز مسئله‌ای است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت در حوزه گردشگری در استان قزوین تصریح کرد: بهره‌برداری از هتل‌های توریستی، ایجاد مجتمع‌های تفریحی و فرهنگی از فعالیت‌هایی بوده که تاکنون درصد قابل‌توجهی رشد داشته است.

معاون عمرانی استاندار قزوین لزوم به کارگیری سرمایه بخش خصوصی در امر گردشگری و ایجاد اماکن خدماتی و رفاهی را فرصتی ارزشمند برای این استان در عرصه بالندگی و گردشگری دانست و تشریح کرد: در حال حاضر شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و داخلی و خارجی در شهرستان‌ها و بخش‌های دارای ابنیه تاریخی در استان قزوین مهیا شده و در صورت تمایل سرمایه‌گذاران تمام امکانات و پشتیبانی‌های فنی و مهندسی از آنان صورت می‌گیرد.

حبیبی با اشاره به جذاب و پر بازده بودن مناطق گردشگری شهر‌های آبگرم و آوج در فصول مختلف سال عنوان کرد: لازم است که مسئولان گردشگری، در این دو شهر با عنایت به امر توسعه و ترویج گردشگری نسبت به احداث اماکن متعدد تفریحی و خدماتی برای گردشگری اقدام کنند.

وی ادامه داد: ترمیم و نوسازی اماکنی که به مرور فرسوده شده و از کار افتاده‌اند نیز باید در دستور کار مسئولان شهرستان آوج قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه میزان پیشرفت‌ پروژه‌های عمرانی در استان قزوین چشم‌گیر است، تصریح کرد: امیدواریم که مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی و معیشتی استان قزوین با همت و اراده تمام عیار متخصصان، نخبگان و جوانان به طور کامل مهیا شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول