اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

بهره‌برداری از 11 کانال توسعه آب‌رسانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا از بهره‌برداری بیش از 11 کانال آب‌رسانی طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 11 کانال توسعه آب‌رسانی

احد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان، با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 11 عنوان طرح کانال‌های آبرسانی بخش کشاورزی در این شهرستان طی هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: بهره‌برداری از فاز‌های چندگانه دامداری شهرهای دانسفهان و بویین زهرا نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: روند توسعه بخش‌های صنعتی این شهرستان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد مطلوبی را داشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع طبیعی در شهرستان بویین زهرا بسیار ضروری و مهم است، عنوان کرد: در این راستا امیدواریم تا با همکاری ‌های بیشتر مسئولان و مدیران استانی فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت مهم تولید ملی در عرصه کشاورزی تصریح کرد: در همین راستا شهرستان بویین زهرا توانسته تاکنون طرح‌های مختلفی را به انجام برساند.

احمدی اضافه کرد: حضور بی وقفه در صحنه‌های کار و تلاش از وظایف مهم جوانان و نوجوانان است که باید سرلوحه همه امورات قرار داشته باشد.

وی با اشاره به توانمندی‌های مضاعف بویین زهرا در بهره‌برداری از مجتمع‌های کشاورزی بیان کرد: تاکنون چند مجتمع و مرکز تحقیقاتی در این شهرستان با هزینه‌های بخش دولتی به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا حمایت و پشتیبانی بی وقفه دولت از کشاورزی را عامل توسعه این بخش دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از ده‌ها میلیارد ریال در بخش حمایت و پشتیبانی به کشاورزان به آنان پرداخت شده است که توانسته سبب رضایت‌مندی بیشتر کشاورزان را مهیا کند.

احمدی ادامه داد: ممکن است هر از گاهی در حوزه‌هایی از تولید و پیشرفت مشکلات و موانعی وجود داشته باشد، اما قطعا این مشکلات و موانع نمی‌تواند رشد و رونق اقتصادی را ضعیف کند.

وی اذعان کرد: اراده و تلاش شبانه‌روزی هویت تمام جوانان و نوجوانان سخت‌کوش ایرانی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول