اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

رهبری انقلاب استخوان پوسیده لیبرالیسم را در هم شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پارس‌آباد گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش عدم تعهد استخوان پوسیده لیبرالیسم را در هم شکست و ماهیت خبیث آنها را آشکار کرد.

رهبری انقلاب استخوان پوسیده لیبرالیسم را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام صالح اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در تدبیری بی‌نظیر واقعیت‌های جهانی و همچنین مشکل ساختاری سازمان ملل و شورای امنیت را آشکارا تبیین کرد تا دنیا بفهمد امروز از سکوت چنین جوامعی بزرگترین ضربه و خیانت‌ها را می‌خورد.

وی با اشاره به اصلاح مدیریت جهان و ضرورت ناکام گذاشته شدن رژیم‌های شیطانی خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ ملتی نمی‌خواهد زیر‌ ظلم و ستم استکبار فرمانبری کند چراکه تمام آرزو و امیال آنها زیر سئوال بردن آرمان بشریت و اندیشه‌های پاک ملت‌های مسلمان است.

امام جمعه موقت پارس‌آباد یادآور شد: آمریکا احساس می‌کند با رفتارهای قلدرمأبانه خود می‌تواند انقلاب اسلامی را در کنار سایر ملت‌های آزادیخواه زیر سلطه برده و حاکمیت ملی و هویت حقیقی آنها را زیر پا بگذارد در حالی که امروز این ابرقدرت‌ها به نهایت ذلت و خواری خود رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدی گفت:‌ بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس تهران مقبولیت جهانی ایران را اثبات و شیطنت غرب را به خوبی متجلی کرد تا دنیا بداند که این کشور صلح‌طلب بوده و هرگز به فکر خیانت و ناامن کردن کشورهای دیگر نیست.

وی این اجلاس را اجلاسی ارزشمند در به نمایش گذاشتن اقتدار ایران و سران جنبش عدم تعهد توصیف کرد و افزود: این اجلاس برای غرب تحقیر و زبونی و برای ایران اسلامی عزت و سربلندی را به ارمغان آورده است.

امام جمعه موقت پارس‌آباد به سال پایانی خدمت دولت و ضرورت خدمت‌رسانی بی‌منت اشاره کرد و ادامه داد: دولت دهم باید در سال آخر فعالیت خود بیش از گذشته تحرک داشته باشد تا مبادا در ذهن مردم کارنامه‌ای ناموفق برجای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدی در پایان خطبه‌های نماز جمعه شهر پارس‌آباد فرا رسیدن سالروز مبارزه به با استعمار انگلیس را یادآور شد و اظهار داشت: رئیسعلی دلواری مرد همیشه جاودانه مبارزه با استکبار است که در طول تاریخ حماسه خلق شده به همت او و دوستانش ماندگار است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول