اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری ذلت دشمنان را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: باید با اطاعت بی‌چون و چرا از فرمایشات مقام معظم رهبری ذلت و خواری دشمنان و فتنه‌گران را رقم بزنیم.

اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری ذلت دشمنان را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، در پی روند دیدارهای هفتگی از خانواده شهدا بعد از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت فرماندار کوهبنان به همراه رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان شهرستان از خانواده شهیدان عبدالمجید محمد‌حسنی‌، حمید‌رضا قاسم‌خانی و رضا عبدالهی دیدار کرد. 

منصور متقی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا یک افتخار است، گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا، تجدید بیعت با آرمان‌های شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنها است. 

وی اظهار داشت: لطف خدا، رهبری‌های پیامبر‌گونه حضرت امام (ره)، منویات و رهنمودهای شایسته مقام معظم رهبری‌، ایثارگری شهدا، پایداری مردم سرافراز کشور و صبر خانواده شهدا‌، ایثارگران و آزادگان موجب شده تا بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران سرافرازانه سپری شده و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف خنثی و زمینه ذلت آنان فراهم شود. 

متقی با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند‌، افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم‌ و با اطاعت بی‌چون و چرا از فرمایشات مقام معظم رهبری ذلت و خواری دشمنان و فتنه‌گران را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهدا است، بیان داشت: خانواده شهدا بزرگ‌ترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب فرزندان آنان شده.

متقی ‌تصریح کرد: بنا به توصیه‌های مکرر حضرت امام و مقام معظم رهبری برای خدمتگزاران، تکریم ایثارگران و خانواده شهدا افتخاری بزرگ است، شهیدان حق زیادی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان است.

وی ‌خاطر نشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

فرماندار کوهبنان گفت: شهیدان‌ آبروی نظام هستند‌ به گونه‌ای که امنیت، عزت و اقتدار کشور از ایثار و از خود گذشتگی‌های شهدا به دست آمده پس باید قدردان آنان و خانواده معظم آنها باشیم.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول