اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاس اوج اقتدار ایران بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: سخنرانی اقتدارگرایانه رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیرمتعهدها اوج کارآمدی و عزت و اقتدار ایران در شرایط تحریم و فشار استکبار را به نمایش گذاشت.

سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاس اوج اقتدار ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران اظهار داشت: اجلاس تهران در کمال آرامش، امنیت، عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی برگزار شد و نقطه عطف خدمات دولت خدمتگزار ایران با ریاست سه ساله رئیس جمهور محقق و سخنرانی عزتمندانه رهبر معظم انقلاب موجب انزوای صهیونیست و استکبار شد.

وی با اشاره به سخنان رابرت موگابه رئیس جمهور زیمباوه در دیدار با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: موگابه در این دیدار تاکید کرد سخنرانی رهبر معظم انقلاب ایران در مراسم افتتاحیه بسیار عالی، آموزنده و دارای نکات فلسفی عمیق بود.

استاندار بوشهر بیان کرد: حمایت رهبر معظم انقلاب از مردم فلسطین بار دیگر دل مظلومان عالم را شاد کرد و معظم‌له بر حمایت از دولت و مردم سوریه و مخالفت با استعمار و اتحاد شوم  غربی عربی علیه سوریه تاکید کردند.

جهانبخش بیان کرد: سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس تهران به عنوان ریاست شانزدهمین دوره بارقه‌ای از امید برای محرومان و مظلومان و هشداری برای صهیونیسم بود.

وی گفت: اجلاس تهران در حالی برگزار شد که تمامی دشمنان نظام به‌ صورت ویژه تلاش کردند تا کشورها و مسئولان دولت‌ها را از حضور در اجلاس تهران منصرف کنند اما حضور 120 کشور در رده‌های کارشناسان، وزرای خارجه، رئیس جمهور، نخست وزیر و پادشاه پاسخی دندان‌شکن به توطئه‌های استکبار و نمادی از کارآمدی همراه با عزت و اقتدار ایران بود.

استاندار بوشهر افزود: اجلاس تهران پاسخی به تلاش دشمن برای جلوگیری از الگو شدن جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی در منطقه و جهان بود.

جهانبخش اضافه کرد: 10 روز است ایران اسلامی به تیتر نخست رسانه‌ای مختلف دنیا تبدیل شده و این موضوع قلب دشمن را می‌سوزاند.

وی گفت: برگزاری اجلاس تهران همزمان با هفته دولت مایه نشاط، شادابی و امیدواری مردم شریف و نجیب ایران اسلامی بوده و باید مراتب قدردانی خود را از امام خامنه‌ای به خاطر حمایت از خدمات و تلاش‌های رئیس جمهور و هیئت دولت که موجب شد غبار بی‌مهری‌ها در مورد دولت زدوده شود اعلام کنیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: دولت نتیجه خدمات خود را با تائیدات و رضایت رهبر معظم انقلاب گرفت و این بالاترین افتخار برای دولت است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول