اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری در مجلس:

سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سران عزت نظام را به اوج می‌رساند‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سران غیر متعهدها عزت نظام را به اوج می‌رساند.

سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سران عزت نظام را به اوج می‌رساند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید رمضان شجاعی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری مرکز مازندران با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با عملکرد صادقانه خود الگویی برای ارائه خدمت مدیران در نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در تثبیت، رشد و پایداری خود شاهد خون بها شهدا بود تا نظام اسلامی به تعالی برسد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج عزمت و شکوفایی خود به سر می‌برد، بیان داشت:  در اوج همه تهدیدهای استکبار هم اکنون تهران کانون دیپلماسی جهان شده است.

وی یادآور شد: برخی در پی شکل نگرفتن اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران بودند که شاهدیم شانزدهمین اجلاس از نظر جمعیت، امکانات، امنیت، تسهیلات و زیبایی نسبت به دیگر اجلاس‌های برگزار شده، بی‌بدیل است.

این مسئول شعر شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها را مشارکت در مدیریت جهانی دانست و گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها مبنای نه شرقی و نه غربی دارد.

وی اضافه کرد: معیار و مبنای جنبش عدم تعهد ایستادگی و مقابله با زورگویی‌های جهانی است.

شجاعی با اشاره به اینکه از فردا این اجلاس با حضور رهبری شکل می‌گیرد، تصریح کرد: سه سال متوالی کشور ریاست این جنبش را بر عهده دارد و حضور 120 کشور در این اجلاس برای کشور در این برهه از موقعیت عزت است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه این اجلاس از متن نیز پر رنگ‌تر بود، اظهار داشت: تصویرسازی نمایشگاهی شهدای هسته‌ای کشور در ابتدای ورودی محل اجلاس مظلومیت جمهوری اسلامی را ثابت کرد که هر مسئولی با دیدن این تصاویر متاسف شد.

وی ادامه داد:  فردا بزرگترین روز انقلاب اسلامی است و فاز جدیدی در شکسته شدن قدرت و تک روی استکبار شکل می‌گیرد.

شجاعی خاطر نشان کرد: سخنرانی رهبری صدای شکستن قدرت استکبار را در جهان طنین انداز می‌کند.

این مسئول جمهوری اسلامی را قطب موثر در استراتژی منطقه دانست و گفت: آنچه در اجلاس مطرح است، مسئله فلسطین، سوریه، نیز تخلیه و پاکسازی سلاح‌های هسته‌ای در انبار مهمات قدرت‌های بزرگ است.

شجاعی اضافه کرد: دفاع از حیثیت دولت‌های ضعیف بحث مهمی در اجلاس سران غیرمتعهدها است.

وی با بیان اینکه جنبش عدم تعهد در موازی سازمان ملل گام بر می‌دارد، بیان داشت: نگرانی دشمن جهت‌گیری‌های سیاست نظام جمهوری اسلامی و رقم خوردن آن برای اصلاح ترکیب سازمان ملل است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزت و شکوه نظام اسلامی در سخنرانی رهبری در اجلاس غیرمتعهدها به ظهور می‌رسد، ابراز داشت:  دشمن با جنگ نظامی، دیپلماسی و ترور نیز خود را بر علیه نظام جمهوری اسلامی موفق ندید، تحریم‌ها را به اوج رساند که نشان از عجز اسرائیل در جهان است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول