اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

توجه به فرمایشات رهبری نقشه راه برای حل مشکلات است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زندگی شخصی، سازمانی و اجتماعی‎ بدون شک یک نقشه راه و سند راهبردی بسیار روشن برای عبور از مشکلات و موانع خواهد بود.

توجه به فرمایشات رهبری نقشه راه برای حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ علیرضا جمشیدی در پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سال جاری با بیان اینکه با مصرف افسار گسیخته و فرهنگ غلط اسراف و تبذیر نمی‎توانیم اقتصاد مقاومتی داشته باشیم اظهار داشت: مدیریت صحیح مصرف، اولویت اول در رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی اذعان داشت: بی‎رویه مصرف کردن با نگاه اقتصاد مقاومتی هیچ‎گونه تناسب و انطباقی ندارد و حال که فشار غرب و استکبار جهانی از طریق تحریم‎های اقتصادی بر علیه کشور ما به اوج خود رسیده، برای ایجاد انطباق لازم است تا فرهنگ‎سازی خوبی در جامعه صورت پذیرد که صدا و سیما به عنوان پرمخاطب‎ترین رسانه کشور می‎تواند نقش بسیار پررنگی را در این خصوص ایفا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به تشریح موضوع اقتصاد مقاومتی و ارتباط آن با کارگروه سلامت و امنیت غذایی پرداخت و تصریح کرد: در این کارگروه می‎توانیم بسیاری از جهت‎گیری‎ها و سیاست‎های مرتبط با حوزه تولید، توزیع و مصرف را مشخص کرده و هدف‎گذاری کنیم.

وی ادامه داد: اولویت‎بندی نیازهای مردم در حوزه مواد خوراکی، تولید مورد نیاز به حد کفایت، تولید سالم و باکیفیت مطلوب، توزیع عادلانه و به موقع محصولات و تولیدات در کنار فرهنگ‎سازی مصرف صحیح و اجتناب از اسراف و تبذیر از موضوعات مهمی است که باید در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مورد توجه قرار گیرد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: دشمن با تمام توان وارد میدان شده و در صدد این است تا در حوزه اقتصادی ما را زمین‎گیر کند لذا چنانچه بیانات رهبر معظم انقلاب را در زندگی شخصی، سازمانی و اجتماعی‎مان حاکم کنیم بدون شک یک نقشه راه و سند راهبردی بسیار روشن خواهیم داشت که ما را از تمام مشکلات و موانع عبور خواهد داد.

وی تصریح کرد: در این خصوص مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تأکید کردند، پس وظیفه همه ما به ویژه مدیران دستگاه‎های اجرایی است تا برای این مهم برنامه‎ریزی کرده و آن را در دستور کار جدی خود قرار دهیم.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بر پیگیری و تسریع در رفع مشکلات طرح‎های شنا در استان به ویژه در سواحل نوکنده، نهایی شدن طرح عملیاتی جلوگیری از آبیاری مزارع سبزیجات با فاضلاب خام و امحاء سموم غیر قابل مصرف دپو شده در شرق استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول