اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

‌حضور رهبری‌ در اجلاس «نم» ‌نگرش‌ سران اجلاس غیرمتعهد را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ‌حضور رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیر متعهدها منشأ تحولات گسترده‌ای در نگرش، عملکرد و قدرت جنبش عدم تعهد خواهد بود.

‌حضور رهبری‌ در اجلاس «نم» ‌نگرش‌ سران اجلاس غیرمتعهد را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده تحقیقات اسلامی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عزت، توانسته است عالی‌ترین مدیریت را در بزرگ‌ترین تجمع بین‌المللی شکل بدهد.

وی افزود: جبهه در طول سه دهه پس از انقلاب تلاش کرده است تا ایران را در جهان منزوی کرده و نقش جمهوری اسلامی را در معادلات بین‌المللی به حداقل برساند و در این اجلاس نیز رژیم صهیونیستی و آمریکا تلاش کردند با تهدیدات گوناگون بر کنفرانس تهران تأثیر گذاشته و از حضور حداکثری کشورها جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به رغم همه تلاش‌های دشمنان، عظمت و اقتدار نظام اسلامی با پشتوانه رهبری هوشمندانه و حمایت مردمی حفظ شده است گفت: این عوامل موجب شده‌اند که زمینه خنثی شدن همه توطئه‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: اکنون ملت‌های جهان متوجه شده‌اند که ایستادگی و مقاومت بر سر اصول و مبانی، پیروزی و موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

سعیدی با بیان اینکه استکبار در مسئله سوریه نیز شکست خواهد خورد عنوان داشت: این امر نیز گویای تأثیر فراوان جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین‌المللی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در افتتاحیه اجلاس غیر متعهدها در تهران خاطر نشان کرد: نقش رهبری ایران در معادلات بین‌المللی بسیار تعیین‌کننده بوده و حضور معظم‌له در دو اجلاس بیداری اسلامی و قدس تأثیر فراوانی در تحولات منطقه غرب آسیا و خاورمیانه داشت.

وی افزود: حضور ایشان در اجلاس غیر متعهدها منشأ تحولات گسترده‌ای در نگرش، عملکرد و قدرت جنبش عدم تعهد خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول