اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

کشورهای جهان منتظر فرمایش‌های رهبری در اجلاس سران غیر متعهد هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کشورهای جهان امروز منتظر هستند، مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود در این اجلاس چه خطی برای آینده این جنبش ترسیم می‌کند.

کشورهای جهان منتظر فرمایش‌های رهبری در اجلاس سران غیر متعهد هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی لرستان با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در ایران، گفت: دنیا منتظر شنیدن بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اجلاس سران غیر متعهد است و قطعا سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه برای این جنبش است.

وی افزود: سطح بالای برگزاری این اجلاس در ایران به برکت ولایت، رهبری مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مردم ایران است و به طور یقین برگزاری این اجلاس در ایران یک کار بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه قبل از برگزاری این اجلاس در ایران استکبار جهانی تمام اهرم‌ها را به کار گرفت این اجلاس در سطح پایینی برگزار شود، گفت: این در حالی است که علی‌رغم این تحریم‌ها و اهرم‌ها این اجلاس در بالاترین سطح خود در حال اجرا است و این نشان از نفوذ ایران در جهان است.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: سطح برگزاری این اجلاس در ایران از 15 اجلاس گذشته بالاتر است، به همین خاطر امروز همه کشورهای شرکت کننده در اجلاس سران غیر متعهد با ذوق و شوق فراوان شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور همه سران کشورهای اسلامی در این اجلاس یک ظرفیت استثنایی است، گفت: برگزاری این اجلاس در ایران نشان دهنده این است که جهان به سمت تغییر مناسبات جهانی در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که این مناسبات جهانی باید عادلانه باشد و جلوی زورگویی‌های استکبار جهانی گرفته شود، گفت: با ریاست ایران در این اجلاس به طول سه سال به طور حتم در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین درس شهیدان رجایی و باهنر به مردم درس دیانت و خدمت بود، گفت: به طور حتم ارزشمندترین کار در عرصه خدمت دینداری است و شهیدان رجایی و باهنر درس دیانت و خدمت را به مردم ارزانی داشتند و این موجب الگو شدن آنها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: امروز نام این دو شهید بزرگوار سرلوحه کار همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه امروز در هفته دولت تجلیل از شهیدان باهنر و رجایی تجلیل از یک جریان فکری و عملی است، گفت: این دو شهید بزرگوار در مقام عمل نشان دادند که پست، مقام و مسئولیت ابزاری برای خدمت کردن است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیران و مسئولان باید یک سری مشخصات علمی، عملی و مدیریتی داشته باشند، گفت: مسئله دینداری، ایمان و اخلاص در کار باید از مهم‌ترین مشخصه‌های یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: به طور حتم مسئله دینداری و ایمان مدیر از لغزش و خطای او در کارش جلوگیری می‌کند و همچنین این ویژگی‌ها موجب شهامت و شجاعت مدیران برای دنبال کردن کارهایشان می‌شود.

حجت الاسلام میرعمادی سخت کوشی را یکی دیگر از مشخصه‌های مهم مدیران موفق دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از فرصت مسئولیت خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری و ولایت پذیری را از دیگر مشخصه‌های مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کرده و بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول