اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

بیانات رهبری در اجلاس نم مقبولیت ایران را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: بیانات ارزشمند رهبری در اجلاس نم ثابت کرد که جمهوری اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها در انزوا نیست و از محبوبیت و مقبولیت بالایی در جهان برخوردار است.

بیانات رهبری در اجلاس نم مقبولیت ایران را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به حضور سران کشورهای عضو عدم تعهد در تهران، اظهار کرد: حضور سران کشورهای عضو غیرمتعهدها در ایران اسلامی نشانه ناکامی دشمنان نظام بود که همواره ادعا می‌کردند جمهوری اسلامی ایران در جهان منزوی شده است.

وی با بیان اینکه حضور سران کشورهای عضو غیر متعهدها در ایران پاسخ کوبنده‌ای به ادعاهای استکبار بود افزود: برگزاری این اجلاس در تهران با حضور بالغ بر 100 کشور صلابت و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه آستارا ادامه داد: این اجلاس توانمندی جمهوری اسلامی ایران در هدایت و ارتباط دوستانه و ایجاد صلح و دوستی را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاس غیرمتعهدها تصریح کرد: سخنان هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب تمام دنیا را تکان داد و به جهان ثابت کرد که ایران به دنبال صلح و آرامش در جهان است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری موجب سربلندی و عظمت بیش از پیش ایران اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور حداکثری سران کشورهای عضو غیرمتعهد و بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب به استکبار جهانی ثابت کرد که جمهوری اسلامی با وجود تمام تحریم‌ها و مخالفت‌ها در انزوا نیست و از محبوبیت و مقبولیت بالایی در جهان برخوردار است.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم ملت‌ها دانست و افزود: ایران اسلامی نه تنها هرگز به دنبال ساخت بمب اتم نیست بلکه آن را حرام می‌داند و تنها استفاده صلح‌آمیز از آن را مورد تاکید قرار داده است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه برگزاری اجلاس عدم تعهد و حضور سران این کشورها در ایران بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، یاد آور شد: تحریم‌ دشمنان هیچ خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند بلکه ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در مقابل تمام این فشارها، با لطف الهی از این میدان مبارزه پیروز بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ساختار سازمان ملل باید تغییر یابد و از حالت فرمایشی خارج شود.

حافظ‌نیا با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس نم، متذکر شد: با توجه به این سخنرانی و موضعی که رئیس جمهوری گرفتند، نقش کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها برای استیفای حقوق ایران در مجامع بین‌المللی نقش بارز و برجسته‌ای خواهد بود.

وی تصریح کرد: با مدیریت جمهوری اسلامی در جنبش غیرمتعهدها شاهد تغییر سیاست‌ها و نگرش‌های این جنبش در راستای احقاق حق ملت‌ها و دفاع از مظلومان و نیز مقاومت و ایثارگری در برابر نظام سلطه جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول