اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فرمایشات رهبری خط بطلانی بر نامهربانی‌ها علیه دولت بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان و حمایت از دولت، خط بطلانی بر نامهربانی‌ها عله دولت خدمگزار بود.

فرمایشات رهبری خط بطلانی بر نامهربانی‌ها علیه دولت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در دیدار رئیس کل و معاونان دادگستری استان با مدیران استانداری بوشهر به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: انعکاس خدمات به مردم موجب ایجاد نشاط و شادابی و امید به مردم می‌شود و حضورشان در صحنه‌های انقلاب را تداوم خواهد بخشید.

وی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرکار بودن دولت نهم و دهم آب پاکی بود که بر دستان منتقدان دولت ریخته شد و معظم له با فرمایشات خود بار دیگر حفظ ارزش‌ها، پرکاری و روحیه انقلابی دولت نهم و دهم را یادآوری کردند.

جهانبخش تصریح کرد: با رضایت رهبر معظم انقلاب از دولت، تمام خستگی‌های دولتمردان از بین رفت و بار دیگر انگیزه خدمتگزاری برای دولتمردان فراهم شد.

وی بیان کرد: فرصت تعامل، همدلی و هماهنگی که بین دستگاه قضا و اجرایی و نمایندگان مجلس با محوریت امام جمعه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان شکل گرفته را باید غنیمت بشماریم چراکه کمتر استانی را می‌بینیم که بین مدیران آن این همه تعامل و همدلی باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موفقیت‌های به دست آمده در استان بوشهر در پناه تعامل و همدلی بوده است، خاطرنشان کرد: تداوم این هماهنگی به رشد و توسعه و پیشرفت بالنده استان بوشهر کمک خواهد کرد.

وی افزود: حاصل تعاملات موجود در استان بوشهر تامین امنیت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در استان بوشهر بوده و دستگاه قضا نیز با اقتدار در برخی پرونده‌های زمین‌‌خواری وارد شد و میلیاردها تومان منابع دولتی را برگشت داد.

جهانبخش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج عزت، اقتدار و کارآمدی به سر می‌برد و دشمن نیز درصدد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است و ما نیز باید سعی کنیم جلوه‌های کارآمدی نظام را بیان کنیم.

وی با اشاره به اجلاس غیر متعهدها در تهران اظهار داشت: اجلاس تهران تاکنون با عزت برگزار شده و به گفته شرکت‌کنندگان در این اجلاس، ستودنی بوده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: برگزاری اجلاس در تهران مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود که تلاش داشتند ایران میزبان این اجلاس نباشد.

جهانبخش با اشاره به خدمات دولت در استان بوشهر بیان کرد: حجم پروژه‌های عمرانی هفته دولت امسال از نظر تعداد نسبت به سال گذشته چهار درصد و از نظر اعتباری نیز 40 درصد رشد داشته است.

وی از اقدامات دستگاه قضا در برخورد با برخی منتقدان دولت در استان قدردانی کرد و گفت: برخورد دستگاه قضا در استان با برخی رسانه‌هایی که غیرمنصفانه و خلاف ادب انتقاداتی کردند، ستودنی بود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول