اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 قم خبر داد

پیشرفت 40 درصدی احداث بلوار شهید کریمی

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار قم گفت: بلوار شهید کریمی دارای پیشرفت فیزیکی 40 درصدی بوده ولی تملکات این پروژه هنوز نهایی نشده است.

پیشرفت 40 درصدی احداث بلوار شهید کریمی

احمد نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه چهار برای توسعه و تعریض معابر شهری اظهار کرد: ادامه بلوار شهید کریمی یکی از فعالیت‌های مهمی بوده که برای تقویت شریان ترافیکی شهر قم ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: بلوار غدیر در محور ورودی شهر قم واقع شده و مردم پردیسان در ساعات ابتدایی صبح با حجم فراوان مراجعات در این بخش مواجه می‌شوند.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به سیاست‌های شهرداری در زمینه کاهش بار ترافیکی این منطقه گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری این است که بار ترافیکی این منطقه را در چند شریان اصلی تقسیم کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عملکردهای اساسی این است که رانندگان بتوانند از داخل بلوار آوینی وارد بلوار کریمی و در نهایت بلوار جمهوری شده و سپس به هسته مرکزی شهر راه پیدا کنند.

نکونام اضافه کرد: آزادسازی بلوار کریمی یکی از سیاست‌های کلان شهرداری است که اکنون در حال تملک آن هستیم و تا یک ماه آینده بخش عمده این محور آزادسازی می‌شود تا پروژه پس از بهره‌برداری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت شهرداری این منطقه در خیابان جمهوری است گفت: بخش عمده محور جمهوری به جمکران آزادسازی، جدول‌کشی و آسفالت شده و این خیابان قابل بهره‌برداری است.

شهردار منطقه چهار قم خاطر نشان کرد: بلوار شهید کریمی دارای پیشرفت فیزیکی 30 تا 40 درصدی است ولی تملکات این پروژه هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: به دنبال این امر هستیم تا بار ترافیکی بلوار امین را به عنوان یکی از شریان‌های اصلی کاهش دهیم.

نکونام با اشاره به اهمیت تملک در بخش شهرداری اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین کارهای شهرداری تملک است، زیرا با سلیقه‌های مختلف در این قضیه رو‌به‌رو می‌شویم.

وی با بیان اینکه برخی از مالکان تصور می‌کنند که شهرداری از تملک به دنبال منافع شخصی است عنوان داشت: آزادسازی خیابان عایده چندانی برای شهرداری ندارد.

شهردار منطقه چهار قم یادآور شد: شهرداری خود را جزئی از مردم می‌داند و مرکز 137 شهرداری پذیرای پیشنهادات و انتقادات مردم در ساعات مختلف است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول