اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

افزایش قیمت‌ها در خرمشهر نظارت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: باید بر قیمت‌ها، نظارت بیشتری صورت گیرد تا مردم قدردان خرمشهر در این زمینه قدردان‌تر شوند.

افزایش قیمت‌ها در خرمشهر نظارت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت باید یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و آنها را الگوی راه خود قرار دهیم.

وی افزود: قرآن همانند سایر کتاب‌های علمی نیست که تنها به بررسی و توضیح مباحث علمی بپردازد بلکه کتابی‌ست که در آن همیشه تربیت انسان مدنظر قرار گرفته است.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: در مباحث علمی همواره باید تکرار صورت گرفته تا تفهیم شود اما مباحث تربیتی قطعی بوده و نیازی به تکرار برای آموزش و یادگیری ندارند.

وی اضافه کرد: ما باید در همه کارهای اجتماعی، اقتصادی و شخصی خود قصد قربت کرده و آنها را برای رضای خدا انجام دهیم زیرا خداوند در قرآن برای انجام این کارها پاداش در نظر گرفته است.

موسوی همچنین عنوان کرد: اخلاق محوری در اجتماع و انجام کارهای روزمره ما حرف اول و آخر را می‌زند زیرا اخلاق تنها مقوله‌ای بوده که تا به امروز توانسته سبب رشد و ترویج اسلام شود.

وی ادامه داد: موفقیت در ترویج و رشد اسلام تنها در سایه اخلاق بوده و این امر در تمام روایات و آیات قرآنی ملموس، مشهود و قابل درک است.

* مسئولان، ارباب رجوع را تکریم کنند

امام جمعه خرمشهر در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان گفت: توجه به ارباب رجوع باید همواره در اولویت کارهای مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان قرار گیرد.

وی اشاره کرد: اگر مسئولی بنا به هر دلیلی نمی‌تواند جوابگو و پاسخگوی نیاز ارباب رجوع باشد با خوش اخلاقی و برخورد مناسب و در خور شأن آن را متقاعد کند.

موسوی تصریح کرد: در قرآن به مسئله نظم و اهمیت دادن به عمر توجه ویژه‌ای شده که ما نیز باید در بخش‌های مختلف زندگی‌مان با دقت آن را اعمال کنیم.

* امنیت در مناطق مختلف خرمشهر برقرار شود

وی در خصوص توجه مضاعف به امنیت شهرستان نیز چنین گفت: آرامش و امنیت مهمترین مقوله‌ای است که در صورت عدم وجود، زندگی کاملاً مختل می‌شود.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا مسئولان شهرستان باید به مسئله امنیت برخی مناطق خرمشهر دقت بیشتری کرده و زندگی آرامی را برای شهروندان برقرار کنند.

* سوء مدیریت، افزایش قیمت‌ها را رقم زده است

وی بیان کرد: نظارت بر قیمت‌ها در بازار این شهرستان موضوع دیگری‌ست که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد زیرا این امر موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

موسوی با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌ها، سوء مدیریت در بخش‌هایی از زندگی، موجبات افزایش قیمت‌ها را فراهم کرده است، افزود: باید بر قیمت‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد تا مردم قدردان خرمشهر در این زمینه قدردان‌تر شوند.

* کشاورزی، فرصت بسیار خوب اشتغالزایی در خرمشهر است

وی اضافه کرد: اشتغال از دیگر مواردی‌ست که در این شهرستان برای مردم به‌صورت معضلی درآمده است و باید در این خصوص چاره‌اندیشی جدی صورت پذیرد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه باید برای افراد نان‌بیار خانه اشتغالزایی ایجاد شود، گفت: کشاورزی از بهترین فرصت‌هایی‌ست که امروز در شهرستان خرمشهر می‌تواند موجب ایجاد اشتغالزایی مؤثری شود که امیدواریم در این خصوص مردم و مسئولان با یکدیگر تعامل مطلوب را برقرار کنند.

وی در پایان اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم امسال بیش از پیش زمینه‌های اشتغالزایی را در بخش کشاورزی فعال کرده و در این خصوص با پرداخت و ارائه تسهیلات ویژه شهروندان را دلگرم و تشویق به کار کنند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول