اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل:

عسل تقلبی داد همه را در‌آورده است/برخورد جدی با افزایش خودسرانه قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت:‌ عرضه عسل تقلبی آن هم در جلوی دیدگان همه دستگاه‌های نظارتی و کنترلی سبب نارضایتی شده و داد همه را در‌آورده است.

عسل تقلبی داد همه را در‌آورده است/برخورد جدی با افزایش خودسرانه قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا عزیز‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: عسل‌فروشان تقلبی در حاشیه جاده‌ها و ورودی برخی از شهرها به حدی گستاخ شده‌اند که حاضر نیستند به تعهدات انسانی و اجتماعی خود عمل کنند و با فروش عسل‌های تقلبی با رنگ‌های شیمیایی مختلف با جان و حیات مردم بازی می‌کنند.

وی به تنوع شیشه‌ها و رنگ عسل‌های عرضه شده اشاره کرد و یادآور شد: اغلب این عسل‌فروشی‌ها از رنگ‌های صنعتی در عرضه عسل‌های الوان استفاده می‌کنند که ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت جدی و قانونی پیگیر این موضوع باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: قرار نیست ما با جان انسان‌ها بازی کنیم که بهترین تدبیر نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی به موقع، برخورد صحیح و جمع‌آوری واحدهای بدون مجوز و صلاحیت‌دار است تا بند و بساط تولید و عرضه عسل تقلبی و غیر‌بهداشتی گرفته شود.

عزیز‌پور گفت: با ابزارهای قانونی و اطلاع‌رسانی به مردم و مسافران می‌توان به کساد بازار این افراد شیاد و متقلب اقدام کرد تا مبادا حیات سالم مردم به خطر بیفتد.

دریافت خودسرانه هزینه پارکبان در سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از مصوبات غیر‌قانونی شوراهای اسلامی شهرها اشاره کرد و بیان داشت: ما به جد با این مصوبات غیر‌قانونی برخورد می‌کنیم به طوری که اخیراً برای تعدادی از اعضای شورای شهرها نیز قرار وثیقه صادر شده و قرار است تعدادی از محکومان نیز روانه زندان شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بسیاری از مصوبات شورا را در خصوص افزایش نرخ خدمات غیر‌قانونی توصیف کرد و افزود: ما از فرمانداران انتظار داریم با مصوبات غیر‌قانونی شوراها در این زمینه برخورد کنند که یکی از این مصوبات مربوط به شورای شهر سرعین، اقدام خودسرانه در دریافت هزینه پارکبانی است.

عزیز‌پور تصریح کرد: برای بخش دولتی و مسئولان آنها در صورت وقوع و رخداد جرایم عقوبت سنگینی در نظر گرفته شده است و ما بر اساس دستور استاندار اردبیل با هر مدیر و مسئول در هر جایگاهی که رفتار غیر‌قانونی، ناعادلانه و خلاف واقع داشته باشد به جد برخورد می‌کنیم.

50 درصد شیشه‌های رنگین عسل جاده‌ها خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: 50 درصد شیشه‌های در معرض دید عسل‌فروشی‌های کنار جاده‌ها خالی است و با بررسی‌هایی که انجام شده است عسل‌های عرضه شده بدون برچسب بهداشت تقلبی محسوب شده و باید نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کرد.

بهروز ندایی ضرورت قانونمند کردن فعالیت پارکبان‌ها در سرعین و دریافت حق هزینه به عنوان پارکینگ و کمپینگ را ضروری توصیف کرد و یادآور شد: قرار است در این زمینه مصوبه‌ای به ستاد تنظیم بازار ارسال شود تا به شکل قانونی این اعمال وجه از مسافران و میهمانان سرعین انجام شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: با بررسی‌ آب‌های معدنی و گرم سرعین با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و مجتمع‌های بخش خصوصی تمام ارزشیابی حوزه خدمات و آنالیزهای دقیق در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم با منظور کردن این شرح خدمات نرخ‌گذاری در این مجتمع‌ها به شکل قانونی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول