اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تیر‌ماه سال جاری

تشکیل 800 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی زنجان/39 اتحادیه درخواست افزایش قیمت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در مجموع در تیر‌ماه سال جاری 833 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 800 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی زنجان/39 اتحادیه درخواست افزایش قیمت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار داشت: نسبت به ماه گذشته تعداد پرونده‌های وارد شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان 20 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 634 فقره پرونده در زمینه کالا و خدمات و تخلفات واحدهای صنفی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: 128 فقره از پرونده‌ها نیز در زمینه مسائل بهداشتی، دارویی و درمانی و 61 فقره نیز در حوزه قاچاق کالا تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در تیر ماه سال جاری بیش از 4 میلیارد ریال جریمه نقدی برای تخلفات تعیین شده و حکم مربوطه صادر شده است، تصریح کرد: محدودیت‌هایی چون حبس، ضبط کالا و تعطیل شدن محل کسب نیز به متخلفان اعمال شده است.

وی در زمینه کنترل قیمت مرغ در استان زنجان یادآور شد: حدود 10 روز است که بازرسان به صورت ویژه بازرسی‌های خود را آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بازرسان در حال حاضر نیز در کشتارگاه‌های مرغ مستقر شده و از خروج مرغ جلوگیری می‌کنند.

نجف‌زاده در ادامه تاکید کرد: تا احکام تعزیراتی در استان زنجان اجرا نشود، هیچ‌گونه بازدارندگی در تخلفات مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب واحدهای موجود در عوارضی‌های استان زنجان تصریح کرد: پرونده‌های مختلفی در این زمینه تشکیل شده است که باید این واحدها ساماندهی شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه وضعیت کنونی واحدهای موجود در عوارضی‌های زنجان آسیب‌های جدی را به استان وارد می‌کند، ادامه داد: باید راهکار مناسبی در این زمینه اندیشیده شود.

در ادامه این جلسه معاون سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرای طرح ضیافت در استان آغاز شده است، اظهار داشت: نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های فروش فوق‌العاده در 10 نقطه از مرکز استان راه‌اندازی شده است.

جلال نبوی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 40 تن مرغ در استان زنجان توزیع می‌شود، ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با استقرار در کشتارگاه‌ها فروش و توزیع مرغ را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 500 تن برنج شیرودی در استان زنجان تامین شده است که در دست توزیع است، تصریح کرد: 100 تن برنج تایلندی توزیع می‌شود.

معاون سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: قیمت مصوب مرغ نیز کیلویی 4 هزار و 700 تومان است.

وی اظهار داشت: به منظور استقرار بازرسان در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های فوق‌العاده نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

نبوی با اشاره به اینکه گوشت ران گوسفندی در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و سال 89 حدود 31 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: قیمت گوشت گوساله 70 درصد و گوشت مرغ 80 درصد در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

معاون سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: قیمت انواع محصولات فولادی نیز 10 تا 35 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول