اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

حضرت فاطمه در عرصه‌های ایمان و عمل ممتاز بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) علاوه بر شرافت خانوادگی و ذاتی، در عرصه‌های ایمان و عمل نیز ممتاز و سرآمد بوده است.

حضرت فاطمه در عرصه‌های ایمان و عمل ممتاز بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سعادت و کمال حقیقی جز با گذر از تنگناهای نفسانیت و رسیدن به قله بلند معنویت، امکان‌پذیر نیست و حضرت فاطمه (س) این راه را با سربلندی هرچه تمام پیمود.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه علاوه بر شرافت خانوادگی و ذاتی، در عرصه‌های ایمان و عمل نیز ممتاز و سرآمد بوده و از معنویت وصف‌ناپذیری بهره داشت.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: جان پاکش به دانش و بینش و ایمان و اخلاص چنان آراسته بود که مقام معنوی وی، چه در زمان حیات و چه پس از آن، در میان اهل بیت شناخته شده است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران امروز ما باید حضرت فاطمه (س) و عمل به فرامین او را الگوی راه خویش قرار دهند، خاطر نشان کرد: با بررسی روایاتی که درباره حضرت رسیده، به خوبی می‌توان به جایگاه معنوی ایشان آگاه شد.

موسوی همچنین عنوان کرد: در مطالعه روایات اهل بیت انتخاب‌هایی که حضرت فاطمه داشت برخلاف ما انسان‌ها که در اغلب اوقات معیارمان انتخاب دنیا بوده، رضای خدا و آخرت مدنظر قرار می‌گرفت.

وی تصریح کرد: انتخاب زهرای مرضیه چون انتخاب همسرش مطابق خواسته خداوند بوده، وی فقر را بر ثروت ترجیح و اخلاص را بر ظواهر دنیا مغلوب می‌شمرد.

امام جمعه خرمشهر ولادت زهرای مرضیه، بزرگ بانوی دو عالم را به زنان و دختران ایران اسلامی تبریک گفته و افزود: کرامات و شفابخشی‌های حضرت معصومه فرقی با کرامات ائمه اطهار (ع) ندارد و همه آنها نشانه بزرگی و عظمت روح این بانوی شایسته و پیوسته به منبع فیض و کرم بی‌پایان خداوند کریم است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول