اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

گرانی ویزیت‌ و افزایش قیمت دارو مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده شهرستان بویراحمد در این شورا تاکید کرد: گرانی ویزیت پزشکان و افزایش قیمت دارو فشارها را بر مردم زیاد کرده است.

گرانی ویزیت‌ و افزایش قیمت دارو مشکل‌ساز شده است

داریوش سازگاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تجمیع مراکز درمانی در شهر یاسوج یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون مراکز درمانی و بهداشتی در شهرهای این استان پراکنده‌اند که لازم است مراکزی احداث شود که دسترسی مردم به بسیاری از خدمات درمانی در یک مرکز به صورت مجتمع وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: ویزیت‌های پزشکان در شهرستان بویراحمد بسیار گران شده و این موضوع فشارهای مضاعفی را بر مردم وارد کرده است.

سازگاری با اشاره به لزوم ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم در نظام اسلامی تاکید کرد: مردم ما شایسته خدمات به مراتب بهتری هستند و همه ما باید تلاش کنیم تا وضعیت درمانی و بهداشتی در همه نقاط این استان به سطح مطلوبی برسد.

این عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هزینه‌های تامین دارو نیز در ماه اخیر افزایش داشته و امروز هزینه‌های درمانی مردم نسبت به سطح ایده‌آل و قابل قبول فاصله زیادی دارد.

عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد نقش شوراها در پیگیری مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر مسئولان همکاری و هماهنگی بیشتری با شوراهای اسلامی داشته باشند بدون شک کسب رضایت مردمی و ارائه خدمات شایسته به آنان وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد و بخش لوداب خاطرنشان کرد: حضور مداوم پزشکان خانواده در مراکز درمانی روستاها و بخش‌ها امری ضروری است که باید مورد توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

وی ابراز داشت: پزشک خانواده‌ای که حقوق شبانه‌روزی می‌گیرد باید در محل کار خود حاضر باشد ولی متاسفانه این امر به‌ویژه در چند نقطه شهرستان بویراحمد از جمله لوداب و مادوان محقق نشده که لازم است این پزشکان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول