اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر خبر داد

برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر از برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اختصاص سه مسجد نبی اکرم (ص)، امام رضا (ع) و امام علی (ع) ویژه خواهران مؤمنه و چهار مسجد الغدیر، آل ائمه و قدس ویژه دانشجویان همچنین مسجد جامع را برای برادران مؤمن خرمشهری در نظر گرفته تا در این سه روز بتوانند به نزدیک‌ترین مسجد در محل سکونت خود برای برگزاری مراسم اعتکاف انجام فریضه کنند.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله سخنرانی با حضور روحانیون برای پاسخ به پرسش‌های مؤمنان، ایجاد حلقه‌های معرفت و بیان احکام اعتکاف از جمله فعالیت‌های این مراسم در مساجد شهرستان است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به حضور جوانان در مراسم‌های ویژه این ایام گفت: مراسم اعتکاف از جمله برنامه‌های بی‌شمار مذهبی دین مبین اسلام بوده که در میان جوانان از استقبال ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: این مراسم دلیلی بر گسترش فرهنگ ناب اسلامی در بین جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

موسوی بیان کرد: انسان‌ها در طول شبانه‌روز همواره مشغول برنامه‌های روزانه‌ای بوده که تنها در راه تحصیل مادیات است اما این سه روز فرصتی خاص در یک سال زندگی مادیست تا با تقویت و تهذیب نفس، سایه خلوت معنویات را بر سر خود حس کنند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان خرمشهری می‌توانند از امروز تا 10 خردادماه سال جاری با مراجعه به مسجد اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر برای نام‌نویسی مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول