اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرمشهر:

مسئولان بار گرانی را از دوش مردم بردارند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه خرمشهر گفت: مسئولان دولتی امروز باید با تشدید نظارت بر قیمت‌ها، فشار گرانی را از دوش مردم بردارند.

مسئولان بار گرانی را از دوش مردم بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته که در محل مصلای خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: غرب یک زمانی حاضر نمی‌شد که اورانیوم در اختیار کشورمان بگذارند در صورتی که هم‌اینک ایران 8 هزار کیلوگرم اورانیوم غنی شده دارد و این امر نشان از همت والای دانشمندان کشورمان است.

وی در ادامه بیان کرد: ایران در مذاکره سال گذشته در آغاز راه غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم قرار داشت و هنوز هم نیازمند واردات سوخت است.

خطیب جمعه خرمشهر تصریح کرد: امروز کشور ایران اسلامی بسیار مقتدر و با ابهت در جهان می‌درخشد و این مهم را مدیون ملت همیشه در صحنه‌اش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان اظهار کرد: مسئولان دولتی امروز باید با تشدید نظارت بر قیمت‌ها، فشار گرانی را از دوش مردم بردارند.

موسوی همچنین عنوان کرد: باید با ایجاد رفاه و آسایش در زندگی مردم آنها را به سوی تعالی اجتماعی پیش برد.

وی در پایان نیز با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن و حساب 100 امام گفت: این حساب کمک زیادی را برای خانه‌سازی مستضعفان کرده است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول