اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

سوریه خاکریز اول مقاومت در منطقه است / ملت و نظام سوریه مقاوم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: کشور سوریه خاکریز اول مقاومت در منطقه است و دشمنان اسلام به شکل جدی بدنبال شکستن این خاکریز مهم هستند.

سوریه خاکریز اول مقاومت در منطقه است / ملت و نظام سوریه مقاوم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر در مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: مستکبران عالم کاملاً این مطلب را لمس کرده‌اند و می‌دانند که اگر این خاکریز شکسته شود تمام دشواری‌ها یکی پس از دیگری در منطقه سرازیر می‌شود.

وی اضافه کرد: بهترین راه مقابله با هجمه ناجوانمردانه مستکبران عالم که در راس آنها انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی که با استفاده از ابزارهای قانونی بین‌المللی که در دست آنان قرار دارد، افزایش روزافزون موج بیداری اسلامی ملت‌ها است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان با بر خواستن یک پارچه و قیام کردن علیه سران وابسته به استکبار خود، می‌توانند دشمنان را در این هجمه ناجوانمردانه علیه اسلام و مقاومت در برابر رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی، با شکست مواجه کنند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به تحولات روزافزون سوریه بیان داشت: با توجه به اینکه دشمنان در بعضی از جبهه‌ها شکست خوردند جدیدا به انفجار و ترور شخصیت‌های مهم سوریه روی آوردند همان طور که در کشور ما در دوران ابتدایی انقلاب عمل می‌کردند.

موسوی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به افزایش قیمت کالاها در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: یکی از بهترین راه مبارزه با گرانی در شرایط فعلی استفاده نکردن و امتناع از خرید برخی از کالاها است مگر در مواقع ضروری توسط مردم است.

وی در ادامه به مسئولان دستگاه‌های اجرایی متذکر شد: مسئولان به حرمت ماه مبارک رمضان با زیردستان و کارکنان روزه‌دار با تعامل برخورد کنند و سعی کنند که ساعات کاری را برای کارگران کاهش دهند.

این مسئول ماه مبارک رمضان را ماه رهایی از گناهان و استغفار عنوان کرد و متذکر شد: هیچ ارزشی در اسلام به اندازه آزادی نیست و این آزادی در گرو تلاش برای قرب الهی و استغفار است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول