اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا:

فرستنده دیجیتال آستارا در حال نصب است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آستارا گفت: فرستنده دیجیتال در آستارا در حال نصب بوده و موقتا شبکه باران از دسترس خارج شده است.

فرستنده دیجیتال آستارا در حال نصب است

محمدرضا شهاب‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا درباره قطع شبکه باران اظهار کرد: متخصصان صدا و سیمای مرکز گیلان در حال نصب فرستنده دیجیتال در ایستگاه عباس‌آباد این شهرستان هستند که به همین دلیل موقتا شبکه باران از دسترس خارج شده است.

وی ادامه داد: به دنبال درخواست شهروندان برای دیدن مسابقه فوتبال دربی گیلان هماهنگی‌های لازم فعال کردن شبکه باران به صورت موقت انجام شده است و اکنون عملیات نصب فرستنده دیجیتال در آستارا به حالت تعلیق در آمده تا پس از پایان مسابقه فوتبال لیگ برتر در استان دوباره عملیات نصب اجرایی می‌شود.

شهاب‌زاده با اشاره به اجرای طرح بلند مدت احداث یک ایستگاه متوسط قدرت با دکل 120 متری با شعاع پوششی وسیع، ابراز کرد: این پروژه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال نیاز دارد که بخشی از اعتبارات مورد نیاز در سال جاری اعمال شده است.

وی با بیان اینکه ‌اکنون 23 ایستگاه ماهواره‌ای آنالوگ در سطح آستارا فعال است، خاطرنشان کرد: در صورت تبدیل ایستگاه‌های موجود از آنالوگ به دیجیتال مناطق روستایی این شهرستان نیز می‌توانند از طریق سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بیشتری را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

به گزارش فارس، با نصب فرستنده دیجیتال در این شهرستان شبکه‌های چهارگانه سراسری، خبر، آموزش، تهران، مستند، العالم، پرس تی‌وی، آی فیلم، نمایش، شما، ورزش، پویانمایی، شبکه باران و 16 شبکه رادیویی قابل دریافت می‌شود.

ا‌نتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول