اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

صدا و سیما از زد و بندهای سیاسی دوری کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان باید در خدمت عموم مردم بوده و از زد و بندهای سیاسی دوری کند.

صدا و سیما از زد و بندهای سیاسی دوری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدحسن علوی بعد از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج از عملکرد ضعیف صدا و سیمای مرکز کردستان در زمینه فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی انتقاد کرد و افزود: صدا و سیما به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان باید در خدمت عموم مردم بوده و خود را از زد و بندهای سیاسی دور نگه دارد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران تصریح کرد: متاسفانه صدا و سیمای استان کردستان به راحتی تصویر و صدای هر شخصی را که بخواهند مورد سانسور و غضب قرار می‌دهد.

علوی با انتقاد شدید از صدا و سیمای مرکز استان کردستان اضافه کرد: نه تنها این مهم امری مثبت و سازنده نخواهد بود بلکه موجب ایجاد بی‌اعتمادی شدید مردم استان نسبت به رسانه ملی می‌شود و این نهاد خدمت‌رسان را از رسالت اصلی خویش که فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی است دور می‌کند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فرهنگ‌سازی و نشر آموزه‌های دینی در بین جوانان استان اظهار داشت: علما و روحانیون به دلیل جایگاه و پایگاه عظیم مردمی خویش از والاترین اقشار در مبحث فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی برخوردار بوده و برگزاری بیش از یک‌هزار و 200 نماز جمعه در سطح استان ظرفیت والایی را در این بخش فراهم کرده است که باید مدنظر قرار گیرد.

علوی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با جدیت هرچه تمام‌تر برای ارتقای جایگاه علما و روحانیون و رفع مشکلات معیشتی آنان تلاش می‌نماید.

وی در ادامه از حمایت مادی و معنوی از جوانان و افراد تحصیلکرده دانشگاهی در راستای ایجاد مشاغل زودبازده و صنایع تبدیلی کوچک به عنوان راهکاری مهم در خصوص رفع مشکلات بیکاری در استان نام برد و خواستار مساعدت هرچه بیشتر بانک‌های عامل در این خصوص شد.

علوی تصریح کرد: در مبحث بیکاری در استان باید یک مدیریت بحران شکل بگیرد و با بسیج همه امکانات برای رفع این معضل اجتماعی چاره‌جویی شود.

وی همچنین خواستار توجه مسئولان اجرایی استان برای اختصاص یک‌درصد اعتبارات استان به حوزه ورزش شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول