اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی صورت گرفت

انتقاد مدیرکل صدا و سیما از عدم پاسخگویی مسئولان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ضمن انتقاد از برخی از مسئولان گفت: برای تهیه برخی از گزارشات مسئولان به موقع پاسخگوی خبرنگاران نیستند که باید اصلاح شود.

انتقاد مدیرکل صدا و سیما از عدم پاسخگویی مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ثقفی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی اظهار کرد: مشکلی که در جلسات شورای اطلاع‌رسانی وجود دارد این است که دستور کار در این جلسات تعیین نمی‌شود و اگر هم تعیین شود مطابق دستور کار پیش نمی‌رود.

وی افزود: دستورات جلسات شورای اطلاع‌رسانی از قبل باید به مدیران ذیربط داده شود تا مدیران بتوانند با آگاهی کامل در این جلسات حضور یابند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اطلاع‌رسانی به موقع را از مشکلات به وجود آمده در صدا و سیمای استان دانست و یادآور شد: گاهی اوقات بوده که ما برای یک موضوع گزارش مردمی تهیه کرده اما هیچ مسئولی حاضر به پاسخگویی در راستای آن گزارش نشده است.

ثقفی گفت: رسانه‌ها و صدا و سیمای استان زمانی می‌توانند در مردم تاثیرگذار باشند که در کنار تعریف و تمجید از فعالیت‌ها، مشکلات را نیز مطرح کنند.

*باید بیشتر از زبان مردم سخن بگوییم

وی ادامه داد: باید بیشتر از زبان مردم سخن بگوییم تا اینکه مسائل را خودمان تحلیل کنیم چرا که مردم وقتی ببینند که ما فقط کارهای مثبت مدیر را بازگو می‌کنیم دیگر تمایلی به رسانه‌های داخلی ندارند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در روز قدس و هفته دولت برنامه‌ریزی لازم در صدا و سیمای استان انجام شده و ما منتظر جواب مکاتبات خود با مسئولان ذیربط هستیم.

رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیز اطلاع‌رسانی را مبحث مهمی دانست و یادآور شد: باید راهکار خاصی برای جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان تبیین شود.

ابوالفضل نوفرستی ادامه داد: اگر مشکلات جامعه خبرنگاری را در نظر نگیریم، نمی‌توانیم از آنها انتظار خاصی داشته باشیم.

وی مهم‌ترین نیاز خبرنگاران را مسکن دانست و یادآور شد: باید برای مسکن خبرنگاران استان تدابیر ویژه اندیشیده شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول