اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران:

بسیاری از ائمه جمعه از عملکرد صدا و سیمای مازندران گله‌ دارند

خبرگزاری فارس:‌ مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران گفت: بسیاری از ائمه جمعه از عملکرد ضعیف صدا و سیمای مازندران گله‌مند هستند.

بسیاری از ائمه جمعه از عملکرد صدا و سیمای مازندران گله‌ دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد شکرالله رضازاده مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران پنجشنبه شب در هشتمین آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران و خبرنگاران این شهرستان بیان داشت: این همایش اتفاق بسیار خوبی است که از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی اعم از مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات برتر در کنار خبرنگاران تقدیر می‌شود که من تاکنون نظیر آن را در مازندران ندیدیم.

رضازاده با تقدیر از انتقادهای مناسب امام جمعه محمودآباد درباره ضعف رسانه ملی اذعان داشت: ما سال‌هاست که داریم فریاد می‌زنیم که رسانه ملی وا داده است و بارها و بارها بر این مسئله تاکید کرده‌ایم.

* رسانه ملی ایران بچه دزدی را به مردم آموزش می‌دهد

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران تصریح کرد: حرکت بسیار بد و نامناسب رسانه ملی در انعکاس اخبار زلزله آذربایجان و پس از آن پخش برنامه طنز خنده بازار باعث شد تا شبکه‌های معاند از آن به عنوان ابزاری استفاده کنند تا اجلاس عدم تعهد که تا چندی دیگر در تهران برگزار می‌شود را زیر سوال برده و خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به اینکه هر روز رسانه‌های معاند را بررسی می‌کنم، ابراز داشت: آنها دلشان برای مردم زلزله زده آذربایجان نمی‌سوزد بلکه این حرکت بد رسانه ملی را دستاویزی برای خدشه‌دار کردن اجلاسی می‌کنند که برای ما بسیار بااهمیت است.

رضازاده افزود: جالب‌تر اینکه رسانه‌های داخلی و جراید مدعی اصلاح‌طلبی نیز با رسانه‌های معاند همسو می‌شوند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان شبکه‌های ماهواره‌ای برای القای تفکرات و برنامه‌ای خود برنامه‌سازی می‌کنند در حالی که رسانه ملی ایران بچه دزدی را به مردم آموزش می‌دهد.

* بسیاری از ائمه جمعه از عملکرد ضعیف صدا و سیمای مازندران گله‌مند هستند

رضازاده با اشاره به تذکرات امام جمعه محمودآباد درباره وجود علمای برجسته در مازندران گفت: کدام خطه و بلاد به اندازه مازندران عالم و فقیه دارد، کتاب نورالدین پسر ایران به چاپ چند رسید در صورتی که ما در مازندران خیلی از این نورالدین‌ها داریم ولی کجا هستند.

وی اضافه کرد: ما به اندازه بضاعت کم خود در جراید مکتوب و مجازی به شناساندن نورالدین‌های مازندران به جامعه و جوانان پرداختیم اما صدا و سیمای مازندران کجای این موضوع قرار دارد.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از ائمه جمعه مازندران از عملکرد ضعیف صدا و سیمای مازندران گله مند هستند، یادآور شد: دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای به وسیله سریال‌ها و فیلم‌ها تفکرات خود را القا می‌کند اما رسانه ملی عملکردی ضعیف دارد.

* کامران نجف زاده را سارکوزی دو سال نتوانست تحمل کند

رضازاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مظلوم واقع شده است، بیان داشت: در اماکن عمومی کسانی هستند که نظام را از بالا تا پایین به انتقاد تند می‌گیرند و آیا این آزادی در قبل از انقلاب وجود داشت.

وی از عدم تحمل رئیس جمهور یک کشور از خبرنگار ایرانی اظهار داشت: کامران نجف زاده را سارکوزی دو سال نتوانست تحمل کند اما در ایران خبرنگار می‌توان نسبت به دولت انتقاد داشته باشد و آزادانه بیان کند که البته انتقاد ما رسانه‌ها بدین معنی نیست که از انقلاب دفاع نکنیم.

رضازاده با بیان اینکه مدیری در مازندران از دست دادن با مردم پرهیز می‌کند، بیان داشت: این مدیر علت این کار را بالا بودن شأن خود نسبت به مردم می‌داند در حالی که رهبری و رئیس جمهور خود را خادم ملت می‌دانند و شأنی بالاتر از خدمت به مردم برای مسئولان وجود ندارد.

* صحنه سوریه نگران‌کننده است

وی با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قدرت در همه جا وجود دارد، تصریح کرد: البته در کنار نقاط ضعف برخی مدیران، هستند کسانی که با هزینه‌های شخصی خود به دنبال کار مردم هستند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران شرایط امروز جامعه را به لطف خود خوب ارزیابی کرد و افزود: اما این بدین معنی نیست که مشکلات اقتصادی وجود نداشته باشد چرا که تحریم دشمنان نظام جدی است اما امروز به لطف برقراری نظام اسلامی ما دیگر ذلت دوران قبل از انقلاب را نداریم و در مقابل تحریم‌ها دشمن را به زانو در می‌آوریم.

رضازاده صحنه سوریه را نگران‌کننده ارزیابی کرد و گفت: البته نگرانی در حد تبلیغات بزرگ‌نمایی شده رسانه های دنیا نیست اما ای کاش رئیس جمهور سوریه در ابتدای ناامنی به توصیه‌های جمهوری اسلامی توجه می‌کرد.

* زحمات این دولت نباید نادیده گرفته شود

وی مسیر حرکت دنیا را به سمت ظهور فرزند فاطمه(س) دانست و افزود: تحولات امروز دنیا به سمتی می‌رود که نشانگر نزدیکی ظهور آخرین منجی است و امیدواریم این امر هرچه زودتر محقق شود.

رضازاده در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما نسبت به عملکرد دولت دهم انتقاد داریم اما زحمات این دولت نباید نادیده گرفته شود در حالی که در دولت‌های گذشته مردم حتی یک مدیر را از نزدیک نمی‌دیدند اما در دولت نهم و دهم مردم دورافتاده ترین روستاها نیز رئیس جمهور و دولتمردان را از نزدیک مشاهده کردند.

وی اضافه کرد: باید عملکردها به خوبی اطلاع‌رسانی شود و امیدواریم روابط عمومی‌ها در کنار خبرنگاران از سوی مدیران جدی گرفته شوند.

انتهای پیام /ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول